سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

قانون حجاب و عفاف چندين سال است خاک مي‌خورد

عضو مجلس خبرگان رهبري از شوراي انقلاب فرهنگي به عنوان ديگر دستگاه تدوين و تنظيم قوانين نام برد و گفت: با اين‌که امام (ره) مصوبات اين شورا را در حکم قانون و لازم الاجرا مي‌دانست، اما قانون حجاب و عفاف چندين سال است که ـ‌علي رغم آمادگي نيروي انتظامي براي اجرا ـ خاک مي‌خورد و مسئولان به دلايل مختلف در اجراي آن کوتاهي مي‌کنند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، آیت الله مصباح از شوراي انقلاب فرهنگي به عنوان ديگر دستگاه تدوين و تنظيم قوانين نام برد و گفت: با اين‌که امام (ره) مصوبات اين شورا را در حکم قانون و لازم الاجرا مي‌دانست، اما قانون حجاب و عفاف چندين سال است که ـ‌علي رغم آمادگي نيروي انتظامي براي اجرا ـ خاک مي‌خورد و مسئولان به دلايل مختلف در اجراي آن کوتاهي مي‌کنند.
استاد اخلاق حوزه علميه قم ضمن ذکر خاطره‌اي از شهيد رجايي گفت: ايشان پس از رياست‌جمهوري دستور به رعايت حجاب براي کارمندان نهاد رياست‌جمهوري دادند و همين عمل تأثير بسياري در رعايت حجاب در کشور داشت.
رئيس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره)، نگاه درون سيستمي و رشد فکري و فرهنگي کارکنان و دست‌اندرکاران نيروي انتظامي را از ضروت‌هاي اين سازمان دانست و گفت: براي اين‌کار بايد فکر و انديشه را تعالى داد؛ همه چيز حتى انقلاب از فکر درست شده است.
استاد تفسير و علوم قرآني با استفاده از آيات سوره عصر به وظيفه انسان‌ها در هدايت و تعليم ديگران اشاره کرد و گفت: غير از وظيفه فردي هر انسان نسبت به ايمان و عمل صالح، مسئوليتي ديگر بر دوش هر انسان است و آن تواصي به حق و تواصي به صبر است.
وي گفت: تقويت فرهنگ نقدپذيري و سفارش به ديگران در کنار آموزش‌ در جهت تعالى سطح فکري و فرهنگي افراد در سطوح  و رده‌هاي مختلف، کارايي و محبوبيت را افزايش مي‌دهد و مردم نيز در مقابل خدمت صادقانه و خالصانه قدردان و حق‌شناسند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.