سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگداشت هفته دفاع مقدس در "سلام تهران" شبکه سحر

سیمای کردی شبکه سحر در برنامه این هفته "سلام تهران" یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، به گفته اقدس کاربخش تهیه کننده برنامه "سلام تهران" در برنامه این هفته به بررسی و گفت و گو پیرامون جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و عراق پرداخته می شود.

کاربخش گفت: در این برنامه در مورد محورهایی از جمله "وضعیت ایران در هنگام حمله صدام"، "اهداف اعلامی صدام برای حمله به ایران"، "متحدان و حامیان ایران و عراق در حین جنگ"، "نقش رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) در ناکام کردن صدام از رسیدن به اهداف شومش"، "فراز و فرودهای جنگ از نظر نظامی، دیپلماتیک و سیاسی در طول دوران 8 ساله"، "مهم ترین پیام های دوران هشت سال دفاع مقدس برای مردم و مسئولان" و "مهم ترین پیام های هشت سال دفاع سرسختانه ایران از کشورش، برای کشورهای منطقه و قدرت های فرامنطقه ای" بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی در مورد کارشناس برنامه این هفته "سلام تهران" اظهار کرد: دکتر حمید جمشیدی راد استاد دانشگاه و کارشناس مسایل سیاسی و اجتماعی مهمان حضوری برنامه در استودیوی تهران است. ضمن اینکه با یکی از کارشناسان مربوطه در سنندج نیز از طریق ارتباط زنده تصویری با سنندج گفت و گو خواهیم داشت.

اقدس کاربخش اهم اخبار و نریشن- تصویر را از دیگر آیتم های برنامه عنوان کرد و افزود: در بخش "اهم اخبار" شش خبر فرهنگی، هنری، اجتماعی و اقتصادی مهم هفته اخیر بررسی می شود.
آزاد ابراهیمی اجرا و عبداله عابدی ترجمه و گویندگی متن برنامه "سلام تهران" را بر عهده دارند.
 کریم کلاشی فر ویراستار، مریم محمدی دستیار تهیه، اردشیر پشنگ نویسنده و کارشناس محتوایی و یوسف شریف زاده نیز گزارشگر این برنامه هستند.

"سلام تهران" جمعه 5 مهر ماه ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 40 دقیقه روی آنتن سیمای کردی می رود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.