سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:

خادم در برابر همه کاستی‌ها ایستادگی کرد/در باد مسابقات جهانی نخوابیده‌ایم

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: خادم علیرغم همه کاستی‌ها واقعا ایستادگی کرد و همین تلاش و ایستادگی وی و کشتی گیران باعث موفقیت ما شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران علیرضا رضایی در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: در سال گذشته در المپیک بدشانسی زیادی آوردیم. بدشانسی‌هایی از جمله آسیب دیدگی و مصدومیت اما 20 روز بعد از آن مسابقات استارت مسابقات جهانی را زدیم.

وی افزود: اردوها، تورنمنت‌ها و کارگاه‌های آموزشی را برای آمادگی هر چه بیشتر در مسابقات جهانی آغاز کردیم که بسیاری از قهرمانان از دل همین اردوها بیرون آمدند.

رضایی تصریح کرد: خادم علیرغم تمام کاستی‌ها به همراه ملی پوشان ایستادگی کرد تا به این نتایج دست پیدا کردیم و معتقدم قهرمانی در این مسابقات کمترین نتیجه‌ای بود که می‌توانست در پاسخ به زحمات کادر فنی و کشتی گیران به دست بيايد.

وی تصریح کرد: مسابقات جهانی خیلی سخت بود و تیم ها با ساز و برگ جدیدی در آن حضور پیدا کردند و در واقع تیم ها متحول شده بودند و کشتی‌گیران ناشناخته ای به مسابقات اعزام شده بودند. ما با فاصله میلی‌متری با روس‌ها به قهرمانی رسیدیم اما باید بیشتر از این تلاش کنیم.در واقع ما به روس ها رسیدیم اما برای رد شدن از آنها به تلاش و کار زیادی نیاز داریم.ما در باد مسابقات جهانی نخوابیده ایم و قهرمانی را باید تداوم ببخشیم.

مربی تیم ملی ادامه داد: مشکلات تدارکاتی انکار ناپذیر است اما در مورد غذا به هرحال عدس‌ پلو هم یک غذا است و هیچ ایرادی ندارد که عدس پلو یا خورشت بادمجان بخوریم .یک ورزشکار 3 ساعت صبح و 3 ساعت بعد از ظهر تمرین می‌کند و برای آماده بودن بدن او باید رسیدگی شودبه هرحال در مقاطعی مشکلات تدارکاتی وجود داشت و ما همیشه از این قضیه ضربه خورده ایم..

هدایتی به کشتی محبت زیادی کرد

وی عنوان کرد: رفتار خوبی با کشتی گیران نمی شود انگار که وظیفه کشتی‌گیراناست که در شرایط بد و سخت مدال کسب کنند.ما باید با حترام بیشتری به مسابقات برویم. از حسین هدایتی تشکر می‌کنم که در حق کشتی‌گیران پس از بازگشت به ایران محبت کرد، اما در این میان مسولان ورزش نیز وظایفی دارند.

عزت اله اکبری فراتر از انتظارها کشتی گرفت

رضایی بیان کرد: همه بچه‌ها خوب کار کردند، حسن رحیمی بعد از سالها به حقش رسید، رضا یزدانی با پای آسیب دیده با غیرت و تعصب بازی کرد، احسان لشکری 10 روز قبل از مسابقات با مصدومیت روبرو شد که واقعا همه ‌آنها با تعصب بازی کردند. عزت‌الله اکبریفراتر از انتظار ما کشتی گرفت و از دل همان کارگاه‌هایی که برگزار کردیم بیرون آمد و همه کشتی گیرانی که وی آنها را برد از لحاظ سابقه بالاتر از خودش بودند. حتی کشتی گیر آمریکا هم در صحبت‌های خود سخت‌ترین مبارزه را با اکبری اعلام کرده بود.

وی افزود:اکبری یک پدیده استکه با تمرکز بالا وارد مسابقات شد و از طرف کادر فنی کوچ شد و یکی از عوامل قهرمانی مابود.

فرآیند انتخابی تیم ملی بسیار عالی است

رضایی در خصوص انتخابی تیم ملی بیان کرد:انتخابی تیم ملی عالی است و صد در صد به نفع کشتی ماست و هیچ کس خودش را در حاشیه امنیت تیم نمی بیند و کسی که به عضویت تیم ملی در می آید از هر حیث شایستگی لازم برای نماینده وزن خود بودن را دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد:امیدوارم ثمره تلاش ها را در ادامه کار نیز ببینیم و موفقیت ها در مسابقات آتی ادامه داشته باشد و از همه کسانی که در این مدت در مقاطع مختلف در خدمتشان بودیم و به ما کمک کردند،متشکرم.

برچسب ها: رضایی ، خادم ، کشتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.