سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار/

دایی: بردیم تا در کورس قهرمانی بمانیم/برتر از فجر بودیم

سرمربی پرسپولیس گفت: با توجه به اتفاقات هفته گذشته تمام تلاشمان را کردیم تا پیروز شده و در کورس قهرمانی بمانیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خربنگاران؛ علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: بازیکنان فجر با تمام وجود دفاع می کردند و این مسئله کار ما را سخت کرده بود.برتر از فجر بودیم و خوشحالم که نتیجه عادلانه ای بدست آمد..

 با توجه به اتفاقاتی که در هفته گذشته افتاد بردیم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. به بازیکنانم گفتم اتفاقات هفته قبل را فراموش نکنند.

وی ادامه داد: در دقایق پایانی می توانستیم باز هم به فجر گل بزنیم ولی فوتبال همین است و تیمی که دفاعی بازی می کند برای گل زدن به آن باید روش های مختلف را امتحان کرد.

وی گفت: به بازیکنان گفتیم پس از بازی با سپاهان مصاحبه نکنند و فشار ها را خودمان تحمل کردیم تا بازیکنان در آرامش باشند که نتیجه بگیریم.

وی افزود: پس از بازی با سپاهان فشار زیادی روی بازیکنان بود و باید خوب تمرین می کردیم تا برای هواداران که تیم را دوست دارند نتایج خوب می گرفتیم و خوشحالم که در این بازی چنین شد.

دایی در مورد صحبت های کرانچار که گفته بود وقتی فوتبال بازی می کرده دایی کودک بوده است عنوان داشت: سن کرانچار خیلی از من بیشتر است و طبیعی است چنین بگوید، وی اگر وقت دارد حرفهایی بزند که به درد فوتبال ما بخورد.

وی در مورد کریم باقری هم گفت: وی با ما است ولی چون کارت مربیگری ندارد نمی تواند روی نیمکت بنشیند./آق
برچسب ها: دایی ، فجر ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.