سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام و المسلمین سالک:

"ده‌نمکی" کارهای زیبایی در حوزه دفاع مقدس انجام داده‌است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تدوین «فرهنگ‌نامه اسارت و آزدگان» را کاری بزرگ و ارزشمند دانست و گفت: "ده‌نمکی" کارهای زیبایی در حوزه دفاع مقدس انجام داده‌است.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛‌ درباره تدوین «فرهنگ‌نامه 80 جلدی اسارت و آزادگان» توسط «مسعود ده‌نمکی» اظهار کرد: ما وارث یک مجموعه‌ای از ارزش‌های دینی، انسانی، اجتماعی و الهی هستیم که تجلی این مجموعه ارزش‌ها را در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی 8 ساله شاهد بودیم.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حفظ این مجموعه ارزش‌ها بر آحاد ملت ایران به‌ویژه نخبگان و فرهیحتگان ضروری است و با هرشکلی باید این ارزش‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

وی با تاکید بر اینکه برداشتن هر قدمی برای حفظ این ارزش‌ها در جامعه بسیار مفید خواهد بود، گفت: یکی از راه‌های پرداختن به این مباحث ساخت فیلم‌های مستند و قوی و تولید ادبیات درخور است که ‌انتقال دهنده این ارزش‌ها هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تدوین «فرهنگ‌نامه اسارت و آزدگان» را نیز کاری بزرگ و ارزشمند دانست و تاکید کرد: آزادگان کشور ما 10 سال زیر سخت‌ترین شکنجه‌های رژیم صدام در راه اعتلای ایران اسلامی مقاومت کردند و ضرورت دارد از این آزادگان سرفراز و همه کسانی که به این موضوع می‌پردازند به نحو شایسته‌ای تقدیر کرد.

سالک تصریح کرد: کارهایی که آقای ده‌نمکی در حوزه دفاع مقدس انجام داده‌اند کارهای زیبایی‌ است و گرچه این آثار خارج از انتقاد نیست؛ من در دیدارهایی که با آقای ده‌نمکی داشته‌ام از جمله درمورد فیلم اخراجی‌ها این نکات را به وی تذکر داده‌ام.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.