سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"فرهاد اصلانی" از بازی اش در فیلم جدید "جيراني" می‌گوید

اعتقاد دارم نمی شود به فیروز گفت شخصیت، بلکه به نظرم به تیپ بیشتر نزدیک بود، اما عموماً در اجرایی که انجام می دهم دوست دارم نقشی که بین تیپ و شخصیت در نوسان باشد را ارائه دهم.

"فرهاد اصلانی" بعد از نقش آفرینی کم نظیر در "من مادر هستم"،‌ در مورد حضور مجدد در فیلمی از فریدون جیرانی می گوید: " تاکید می کنم که انصافاً همکاری خوبی داشتیم و از آن لذت بردم. آقای جیرانی یکی از کارگردان های حرفه ای سینمای ایران است.

مورد دومی که مرا جلب کرد، حضور در ژانر دیگر بد که هم تجربه جدید ی بود و هم برای من ایجاد انگیزه می کرد. دوست داشتم کار پرو پیمانی انجام دهم."

این بازیگر در مورد شخصیت فیروز می گوید: اعتقاد دارم نمی شود به فیروز گفت شخصیت، بلکه به نظرم به تیپ بیشتر نزدیک بود، اما عموماً در اجرایی که انجام می دهم دوست دارم نقشی که بین تیپ و شخصیت  در نوسان باشد را ارائه دهم.

وي در ادامه گفت: فیروز آدم کارخانه داری است که تحت تاثیر خوابی که می بیند، تغییراتی درش به وجود می آید. ناگفته نماند گریم کاملاً متفاوتی در این کار دارم و بیشتر ماجرا در شب اتفاق می افتد. فیروز آدمی است که ما به ازای بیرونی اش را بسیار زیاد می بینیم و می شود او را در گوشه و کنار زندگی مان پیدا کنیم.

اصلانی در مورد ترکیب بازیگران خواب زده ها میگوید: از همکاری با این گروه بازیگران بسیار راضی هستم. خانم بیات فوق العاده با انگیزه و خیلی تلاش می کرد. آقای عبدی که درجه یک بود و افتخار بزرگی بود که پس از سالها که از امام علی ( ع) و زیر بازارچه می گذرد، بار دیگر با ایشان هم بازی شدم. صابر ابر هم جوانی با استعداد، خوب و دوست داشتنی است. از همکاری با خانم شقایق فراهانی هم خیلی راضی ام./ص
برچسب ها: فیلم ، سینما ، جیرانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.