سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم ملی والیبال:

حتی باید از کویت هم ترسید/برای قهرمانی می جنگیم، کاری به شانس و اقبال نداریم

تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا تهران را به مقصد امارات ترک کرد.

احمد مساجدی، مربی تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه شرایط فنی و تاکتیکی تیم در حال حاضر بسیار خوب و رضایت بخش است آسیب دیده هم نداریم و ملی پوشان با روحیه بسیار عالی و خوب برای حضور در مسابقات آسیایی آماده اند.

وی گفت: با توجه به این که ما امسال در مسابقات لیگ جهانی شرکت کردیم ملی پوشان از نظر روحی، روانی تا حدودی با افت همراه بود و خستگی ناشی از سفرهای طولانی لیگ جهانی روی کار آنها و کیفیت تمرینات تاثیر منفی گذاشته بود،‌ اما در اردوهای تدارکاتی روسیه و ترکیه وضعیت جسمانی آنها باز سازی شده و شرایط حاکم بر تیم روند خوبی را پیدا کرد و ملی پوشان به وضعیت مطلوب خود بازگشتند.

مربی تیم ملی والیبال افزود: در مسابقات قهرمانی مردان آسیا نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم حتی باید از تیم کویت که کارنامه چندان درخشانی در والیبال ندارد هم ترسید چون آنها در مقابل تیم ایران هیچ چیز برای از دست دادن ندارند و ریسکی کار می کنند.

مساجدی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از بازیکنان دارم آنها با قدرت هر چه تمام به مصاف حریفان خود می روند اما باید بگویم که بازی های مرحله مقدماتی براساس تیم ایران در حکم کسب آمادگی بهتر است اما در مراحل بعدی کارمان سخت تر می شود و نباید برای رسیدن به مدال طلا از هیچ تلاشی دریغ کنیم چون در مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی هر باخت ما را از کورس قهرمانی دورتر می کند.
مساجدی در خصوص شیطنت عرب ها در گروه بندی مرحله مقدماتي اين مسابقات اظهار داشت: برای تیم ایران نام حریفان(کره چین ژاپن قزاقزستان و ...) هیچ فرقی ندارد ما می روسم تا تمانمی حریفان را از پیش روی خود برداریم و به هیچ عنوان به شانس و اقبال توجهی نمی کنیم.

وی گفت: بزرگترین و آخرین هدف امسال تیم ملی قهرمانی در مسابقات آسیایی است می رویم فقط بجنگیم و ببریم./آق
برچسب ها: مساجدی ، والیبال ، تیم ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.