سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المختصر مدعي شد؛

سوريه موشک‌هاي خود را به سمت تل‌آويو نشانه گيري کرده است

المختصر به موجب يک گزارش اطلاعاتي در فلسطين اشغالي مدعي شد، ارتش سوريه حدود صد هزار موشک و راکت در اختيار دارد که بسياري از آن‌ها به سمت تل‌آويو هدف‌گيري شده‌اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري المختصر، در اين گزارش مي‌خوانيم، اين موشک‌ها به سمت اسرائيل نشانه‌گيري شدند در نتيجه اگر سوريه با حمله نظامي مواجه شود امکان حمله موشکي به اسرائيل و همچنين واکنش حزب الله عليه اسرائيل جدي خواهد بود به همين منظور ارتش اسرائيل در حال تمرين مقابله با چنين سناريويي است.

در اين گزارش آمده است: موشک‌هاي اسکاد D که سوريه در اختيار دارد قادر است بسياري از مناطق را در تل آويو تهديد کند، اين موشک‌ها قدرت بالايي دارند و مي‌توانند بسيار خطرناک باشند.

به موجب اين گزارش، موشک SS-21 نوع ديگري از موشک ساخت سوريه است که در اختيار دمشق است، اين موشک با قدرت حمل 120 کيلوگرم مواد منفجره، موشکي ميانبرد با قدرت تخريبي بالاست و مي‌تواند براي اسرائيل زيانبار باشد.

اسرائيل همچنان بر اين باور است که اگر به سوريه حمله نظامي شود حزب الله لبنان بيکار نخواهد نشست.

مقام‌هاي مسئول در سرزمين‌هاي اشغالي معتقدند: حزب الله 70 هزار موشک در اختيار دارد که دهها نمونه از آن جزء موشک‌هاي پيشرفته‌اي هستند که برد آنها به جنوب اسرائيل هم مي‌رسد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
داود
۱۷:۱۴ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
نابود باد رژیم اشغالگر قدس و حامیان استکباری آن