سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه با كنترل قيمت ها افزايش مي يابد

بهترين راهكار براي افزايش توليدات داخلي افزايش عرضه است كه باعث كنترل قيمت ها و تورم مي شود.

محمد حسين فاتحي كارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت:‌بهترين راهكار براي كنترل قيمت ها افزايش عرضه است كه باعث سرمايه گذاري بيشتر و توليدات با كيفيت مي شود.
وي در ادامه افزود: براي كشورهايي كه در واردات با مشكل مواجه هستند و تحريم ها در اقتصاد آن ها جايگاه مناسبي ندارند مي توان از طريق توليدات بيشتر در داخل كشور كه باعث افزايش اشتغال و توليد ملي و رفاه اجتماعي مي شود استفاده كرد.
وي تصريح كرد: به دليل وجود منافع و رفاهي كه با توليد ايجاد مي شود مي توان از طريق افزايش رفاه اجتماعي درآمد ملي و افزايش اشتغال كه وجود دارد در كنار توسعه اقتصادي كنترل و كاهش قيمت ها را به همراه داشت.
فاتحي افزود: در تمامي نيازهايي كه بخش خصوصي مد نظر دارد براي توليدات بيشتر و توسعه محيط كسب و كار و اشتغال بيشتر نياز به توصيه و ارائه راهكارهايي جديد است.
فاتحي در ادامه افزود: بنگاه هاي اقتصادي قبل از سود آ‌وري بايد به فكر شاخص هايي براي تحريك اقتصاد باشند تا به سمت توليدات بهتر و با كيفيت پيش روند محيطي را براي اشتغال مهيا سازند.
وي گفت: كاهش ريسك سرمايه گذاري و افزايش سود باعث افزايش توليد و سرمايه گذاري بيشتر مي شود.
فاتحي در پايان گفت: پارامترها و شاخص هايي كه در سرمايه گذاري تاثير گذار هستند مي توانند نرخ ارز را در حد ممكن ثابت نگهدارند و امكان تصميم گيري را براي بنگاه هاي اقتصادي به وجود آورند.
برچسب ها: عرضه ، قیمت ، کنترل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.