سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهانیان: سطح این دوره از کلاس های قبل بالاتر است

سومین روز از کلاس مدرسین و نظارت داوران امروز صبح در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اصفهانیان رئیس کمیته داوران در حاشیه برگزاری این کلاسها گفت: کلاسهای مدیریت و نظارت فیفا در سالهای قبل هم برگزار شده بود که فیفا اجازه حضور 30 تا 35 نفر را در کلاس ها می داد ، اما امسال با برنامه ریزی های انجام شده و با مکاتباتی که با اسماعیل الحافی – رئیس توسعه داوران غرب آسیا و مدرس این دوره از کلاس ها داشتیم مقرر شد که 60 نفر شرکت کننده در این کلاس حضور داشته باشند.

وی در ادامه تصريح کرد: سه روز اول این کلاس ها برای مدرسین داوری و دو روز پایانی برای ناظران داوری خواهد بود. این کلاس از اهمیت بالای برخوردار است، چرا که نیاز است تا مدرسان و داوران ما سطح علمی خود را بالا ببرند و دانش خود را به روز نگه دارند. از نکات مثبت این کلاس می توان تدریس و حضور فعال شرکت کننده اشاره کرد.

اصفهانیان در ادامه گفت: خوشحالیم که در این دوره از مدرسان باتجربه ای مانند اسماعیل الحافی -اردن، علی احمد الطریقی- عربستان حضور داشتند.

رئیس کمیته داوران در پایان از کفاشیان، محمدنبی و آیت الهی و  از همکاران خود در کمیته و دپارتمان داوری که برای برگزاری این دوره تلاش زیاد تشکر کنم.
برچسب ها: اصفهانیان ، کلاس ، مدرسین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.