سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر چقدر ارتباطات جوامع پیشرفته تر شود جهان بینی وسیعتر می شود

پایه و اساس تشکیل تمدن ها ارتباطات است و پیشرفت بشر ریشه در ارتباطات دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرگاران اکبرپور مدیرعامل نمایشگاه تهران در افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی گفت: پایه و اساس تشکیل تمدن ها با تاکید بر ارتباطات است و بشر از زمانیکه جامعه تشکیل داد و حتی قبل از ان شالوده و پایه زندگی کردنش ارتباط بوده است.
وی ادامه داد: از پیشرفت ارتباطات بود که فرهنگ ها در تمدن ها تشکیل شد و به تدریج که ارتباطات پیشرفت  کرد فرهنگ ها نیز پیشرفت کرد و هر چقدر ارتباطات جوامع پیشرفته تر شود جهان بینی وسیعتر می شود.
وی ادامه داد: با پیشرفت ابزار ارتباطی جوامع بشری نیز به هم نزدیک تر شده اند و پیشرفت علم و تکنولوژی در سالهای اخیر بسیار سریع بوده به طوریکه پیشرفت در سی سال اخیر به اندازه کل جوامع بشری بوده است.
اکبرپور اظهار داشت: در وزارت صنعت، معدن و تجارت که وابسته به علم مخابرات و الکترونیک بوده است به سرعت روش های قدیمی کهنه می شود و روش های جدید وارد عرصه مخابرات میشود.
وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه تلکام آخرین دستاوردهای بشری در مورد علم  ارتباطات به نمایش گذاشته می شود و نمایشگاه از حالت سنتی خارج شده و بالاخره بازاریابی پایدار اهداف نهایی است که در این نمایشگاه دنبال می شود.
و در نمایشگاه امسال شرکتهای حاضر در نمایشگاه رشد 26 درصدی داشته اند./
برچسب ها: پایه ، بشر ، ارتباطات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.