سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/ انتخابات انجمن هاي تخصصي صنايع همگن:

نقطه عطفي در توسعه اقتصادي و تجاري آذربایجانشرقی

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربايجان شرقي با اعلام اينكه انتخابات انجمن هاي تخصصي صنايع همگن استان برگزار شد، گفت: جايگاه و نقش تشكل ها و سازمان هاي غير دولتي در كاهش تصدي گري دولت و قيد و بندهاي اداري مهم و تاثيرگذار بوده و هدف گذاري و تعيين استراتژي در راستاي بهبود و ساماندهي فعاليتها، همچنين تسريع امكان رسيدگي و انعكاس موانع و معضلات جامعه تحت پوشش از كاركردهاي مهم و اساسي اين تشكلها ميباشد.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، عظمايي ادامه داد: با توجه به نقش سازنده تشكل هاي غير دولتي ، پرداختن منطقي و درست به فعال سازي و بالندگي انجمن هاي صنايع همگن استان در چهارچوب قوانين و مقررات، برنامه ويژه سازمان صنعت،معدن و تجارت مي باشد كه عملياتي نمودن اين اقدامات توسعه و پيشرفت صنايع را در پي خواهد داشت.

وي با بيان اينكه اولين انجمن تخصصي صنايع همگن و اولين خانه صنعت و معدن و تجارت كشور در آذربايجان شرقي تاسيس شده است، افزود: متاسفانه در سال هاي گذشته انجمن هاي صنايع همگن عموما در حالت ركود به سر مي بردند و فعاليتشان بيشتر جنبه نمادين و تشريفاتي داشته است و اميد ميرود با برگزاري انتخابات موفق اخير فعاليت انجمنها بهينه و موثرتر شود.

وي اضافه نمود: از آنجا كه جايگاه اين استان در صنعت، معدن و تجارت كشور شايسته و ويژه مي باشد، لازم است كه امعان نظر بيشتري به نقش و تاثير گذاري انجمن ها در توسعه صنعتي و معدني استان مبذول گردد و اين انتخابات نيز در همين راستا برگزار شده و نقطه عطفي در توسعه صنعت ، معدن و تجارت استان خواهد بود.

عظمايي خاطر نشان كرد: انجمن هاي صنايع همگن غذايي، بهداشتي و دارويي، كاني غير فلزي، برق و الكترونيك و رايانه، متالوژي، فلزي، نساجي، خودرو و نيرو محركه و شيميايي و سلولزي از جمله انجمن هايي بودند كه انتخابات آنها در شهريور ماه سال جاري برگزار شد./س

 

برچسب ها: انتخابات ، انجمن ، صنایع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.