سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخطار وزیر ارتباطات:

افزایش تعرفه توسط همراه اول غیرقانونی است

سیاست در کشور ما بسیار روشن است و باید مجریان سیاست ها را اجرا کنند.الکامپ

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران واعظی وزیر ارتباطات و فن آ‌وری اطلاعات در افتتاح چهاردهیمن نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات گفت: یکی از معیارهای من انتخاب مدیران نگاه به توسعه و حمایت بخش خصوصی است و تلاش این است که نگاه شان با دولت همسو باشد و با توجه به شرایط متفاوت نسبت به گذشته و تحریمهایی که امروز اعمال می شود باید تولید داخلی را ارتقا دهیم.
و همه صنعتگران ، پژوهشگران و کسانی که در بخش های مختلف خصوصی قول می دهم که در وزارت  ارتباطات به طور جدی تا جایی که امکان دارد ارتباط نزدیک برقرار کنیم.
واعظی تصریح کرد: مردم در سال 91  سیزده هزار میلیارد تومان  برای تلفن ثابت و همراه پرداخت کردند که حدود 30 درصد به خزانه دولت ریخته شده است.
ما هدفی که برای بخش خصوصی و اپراتورهای داریم به دنبال یک برنامه ریزی هستیم و باید صادرات کالا و خدمات و هدف بزرگی داشته باشیم که دولت حمایت می کند.
وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اظهار داشت: 14 سال مستمر نمایشگاه برگزار شده که یک نقطه قوتی است و اگر بتوانیم نمایشگاه تلکام و الکامپ
را یکی کنیم متخصصین و مردم بهره بیشتری می برند.
وی در پایان در خصوص افزایش تعرفه های خاطرنشان کرد: همراه اول باید براساس دستورالعمل و کمیسیون تنظیم مقررات عمل کند در صورتی که تنظیم مقررات تعرفه ها را افزایش ندهد افزایش تعرفه توسط همراه اول غیرقانونی است./
برچسب ها: اپراتور ، نمایشگاه ، تعرفه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.