سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرمت 9 مسير طلايي رفت و آمد دانش آموزان شمال غرب پايتخت

معاون ترافيك شهرداري منطقه 2 تهران از مرمت و بازسازي پر رفت و آمدترين مسير عادي عبوري دانش آموزان شمال غرب تهران خبر داد.

 ولي نژاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با بازگشايي مدارس و در راستاي ايمن و تجهيز نمودن مسيرهاي پر رفت و آمد دانش آموزان 9 مسير پر رفت و آمد شناسايي و به عنوان مسير طلايي نام گرفت.
وي افزود: براين اساس 20 ايستگاه اتوبوس با نصب شيشه و اسپيكر و روشنايي مرمت و بازسازي شد همچنين كارگزاري 150 بلوك عابر پياده و 400 استوانه پلاستيكي و 250 تابلوي انتظامي و هشداري در اين 9 مسير نصب شد.
معاون ترافيك شهرداري منطقه 2 در ادامه اظهار داشت: با اشاره به اينكه همواره ورود موتور سواران به داخل پياده روها باعث ايجاد مزاحمت براي شهروندان و به خصوص دانش آموزان مي شود 150 ميله "يو" شكل در 9 مسير طلايي سطح منطقه مي تواند در كاهش مزاحمت ها و تلفات موثر شود.
وي در پايان يادآور شد: 4 هزا رمتر خط كشي محوري و نصب 10 جزيره ايمني كه مجموعه صفحه هاي بتوني براي ايمني بيشتر عابران پياده كاربرد دارند از برنامه هاي انجام شده است و 9 مسير پر رفت و آمد شهروندان منطقه 2 به منظور ايمني و رفاه بيشتر آنان به اين امكانات مجهز شده اند.
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.