سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بايد شکاف توسعه استان با کشور ترميم شود

در طول هفته های آينده رويکردهای توسعه استان جمع بندی خواهد شد تا برنامه های توسعه استان مدون گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،استاندار جديد زنجان در ديدار خود با اقشار مختلف مردم که در دارالقرآن کريم زنجان برگزار شد، گفت :در دولت تدبير و اميد همواره در تمامی برنامه ها به مردم مراجعه خواهد شد و نخبگان راهکارهای توسعه را به نحو مطلوب ارائه خواهند داد.

انصاری افزود:  احزاب و نهادهای مدنی در طول هشت سال گذشته اجازه فعاليت نداشتند. لذا انتظار داريم از اين پس در استقرار توسعه استان پيشقدم باشند.

 وی با اشاره به ايجاد فرصت شغلی برای جوانان  ادامه داد:هم اکنون برای ايجاد يک فرصت شغلی صدميليون تومان اعتبار نياز است که با توجه به آمار 4 ميليونی بيکاری در کشور برای شغل مناسب اين تعداد، 400هزار ميليارد تومان اعتبار نياز است که دو برابر بودجه ساليانه کشور است. لذا حضور سرمايه مستقيم خارجی ضرورت اجتناب ناپذير است .

 استاندار جديد استان در ادامه بيان کرد:حرمت و کرامت مردم از اصول اوليه مديريت استانی است و ملاک عمل مديران رضايت مردم از دستگاه و مديران می باشد.

انصاری تصریح کرد: قطعا از تمامی نخبگان استانی در مديريت و توسعه استان استفاده خواهد شد و اجازه نخواهيم داد مديران با بی مسئوليتی، اميد ايجاد شده در مردم را به نااميدی تبديل نمايند.

 وی در پايان خاطر نشان کرد : آفت تمامی مشکلات، بی اعتنايی به انتقادهای سازنده می باشد./س


برچسب ها: شکاف ، توسعه ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.