سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی نوجوانان زیر 16 سال بسکتبال؛

توفیق: انتظارم از بازیکنان قد بلند بیشتر است

سرمربی تیم ملی بسکتبال نوجوانان بعد از اولین برد تیم در رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: بیشتر امتیازات خود را از بازی پیرامونی به دست آوردیم در حالی که انتظار بیشتری از بازیکنان زیر سبد دارم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛‌تیم ملی بسکتبال نوجوانان در اولین دیدار قرمانی زیر 16 سال آسیا با نتیجه 104 بر 68 مالزی را شکست داد اما علی توفیق سرمربی تیم در صحبت با خبرنگاران از این نتیجه راضی نبود و گفت: اگر اشتباهات بازیکنان و کادر فنی نبود باید با اختلاف بیشتری بازی را می بردیم. انتظارم از تیم به خصوص بازیکنان زیر سبد بیشتر بود.

وی ادامه می دهد: این دیدار را با بازی پیرامونی بردیم اما در بازیهای آینده با تیمهای قد بلند بازی می کنیم.

توفیق مقایسه تیمهای ایران و چین را با توجه به بازیهای تدارکاتی گسترده تیم چینی درست نمی داند و توضیح می دهد: آنها حدود 30 بازی بین المللی داشته اند و ما هیج دیدار تدارکاتی نداشتیم. با یان وجود تلاش می کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. روی این بازیکنان زیاد کار کرده ایم اما اینکه چقدر تمام چیزهایی را که می خواهیم در زمین به نمایش بگذارند، معلوم نیست. ما در تمام مدت داخل ایران بوده و با چند تیم داخلی بازی کردیم.

سرمربی تیم نوجوانان حریف بعدی ایران را بررسی می کند: تیم کره از همین دیدار اول نشان داد که تیم منسجمی است و سبک خاص بازی کره را نشان داد. بازیکنان آنها در انتقال توپ تبحر زیادی دارند و مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم داریم. /آق
برچسب ها: علی ، توفیق ، نوجوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.