سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/محمدنادری/ 8600645 /03112646213

كشف 150 كيلو ترياك و دستگيري 6 قاچاقچي در اصفهان

ماموران پليس شاهين شهر و نايين استان اصفهان با اجراي چند طرح انتظامي و عملياتي مقدار 150 كيلوگرم ترياك كشف و 6 نفر متهم رادستگير کردند.

 

رئيس مركز اطلاع رساني پليس اصفهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، گفت: در اجراي طرح تشديد برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و ممنوعيت ورود مخدر به استان ،ماموران انتظامي مستقر در ايست بازرسي شهرستان هاي نايين و شاهين شهر استان 3 عمليات ويژه و انتظامي را به مرحله اجرا گذاشتند .

"مصطفي صادقيان"با اعلام اين مطلب بيان داشت: در يكي از عمليات ماموران ايست و بازرسي شهيد شرافت نايين حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه اتوبوس مسافربري كه از يزد عازم كرمانشاه بود مشكوك شدندو آن را متوقف كردند .

اين مقام مسئول تصريح كرد: ماموران در بازرسي از خودرو متوقف شده مقدار 39 كيلو و950گرم موادمخدراز نوع ترياك را كشف و 3 نفر را در اين زمينه دستگير كردند .

صادقيان همچنين در ادامه به نتايج عمليات هاي به اجرا گذاشته شده ماموران انتظامي شهرستان شاهين شهر استان اشاره كرد و افزود: با اجراي 2 عمليات انتظامي و توقيف 3 دستگاه خودرو پژو،سمند و پارس مقدار 109 كيلو گرم مواد مخدر از نوع ترياك كشف و سه نفر متهم دستگير شدند .

رئيس مركز اطلاع رساني پليس اصفهان خاطر نشان كرد: در اين خصوص پرونده تشكيل و متهمان بهمراه مواد مخدر كشف شده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند/ س .

برچسب ها: اصفهان ، کشف ، تریاک ، و ، دستگیری ، قاچاقچی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.