سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

سپاهان در شهرآورد اصفهان دیدارسختی پیش رو دارد

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: مسابقه برابر ذوب‌آهن راحت تر از بازی برابر پرسپولیس تهران نخواهد بود و ما باید با تمام نیرو برابر همشهری خود قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، محمد فرامرزی ، پیرامون شهرآورد روز جمعه اصفهان (5 مهرماه) که ذوب‌آهن و سپاهان را رو در روی هم قرار می‌دهد، اظهارکرد: پس از برد برابر پرسپولیس تهران، یک روز را به تمرین سبک سپری کردیم و یک روز استراحت داشتیم و تمرینات صبح و عصر تیم به طور جدی از دوشنبه آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص اینکه آیا ممکن است سپاهانی‌ها پس از برد برابر پرسپولیس، ذوب‌آهن را دست کم بگیرند؟ ادامه داد: مسابقه برابر ذوب‌آهن راحت تر از بازی برابر پرسپولیس نخواهد بود و ما باید با تمام نیرو برابر همشهری خود قرار بگیریم. ذوب‌آهن تيم خوب و با انگيزه‌اي است.

فرامرزی در ارتباط با میزان سهمی که در ورزشگاه برای سپاهان میهمان، در نظر گرفته شده است گفت: هنوز درصدی که برای هواداران تیم ما در نظر گرفته شده مشخص نیست و ما به هر تصمیمی احترام می گذاریم، همچنین جا دارد از هوادارانمان که در بازی با پرسپولیس مشارکت خوبی داشتند و با رفتار خوب خود کار سخت را برای ما آسان تر کردند تشکر کنم و از آن‌ها می‌خواهم برابر ذوب‌آهن نيز ما را به خوبی یاری کنند.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان همچنین در خصوص محرومان و مصدومان تا این زمان تیمش گفت: محرومی که نداریم و به غیر از نویدکیا و سوکای كه مدت زيادي است كه با مصدوميت دست و پنجه نرم مي‌كنند همه می‌توانند بازی کنند/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.