سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/ تولیت مسجد مقدس جمکران:

وصیت‌نامه‌های شهدا متقن‌ترین اسناد ولایت‌پذیری است

تولیت مسجد مقدس جمکران، وصیت‌نامه‌های شهدا را متقن‌ترین اسناد ولایت پذیری دانسته و تاکید کرد: فرهنگ شهادت نیاز دیروز، امروز و فردای ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان، شب گذشته در دومین همایش تجلیل از طلاب شاهد و ایثارگر حوزه علمیه قم، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، گفت: ما هرچه داریم به برکت شهدا و خون های پاک آنان است.

وی با تاکید بر این که اگر شهدای دفاع مقدس نبودند، چیزی به نام جمهوری اسلامی در جغرافیای گیتی وجود نداشت، تصریح کرد: فرهنگ شهادت نیاز دیروز، امروز و فردای ملت ایران است .

تولیت مسجد مقدس جمکران با اشاره به این که همچنان در موقعیت جنگ با دشمنان اسلام هستیم، یادآور شد: دشمنان به چیزی کمتر از نابودی انقلاب اسلامی راضی نیستند و طرح مباحثی مانند مذاکره، ادعاهایی واهی است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با انتقاد از خوشحالی کاذب برخی افراد از مسئله مذاکره با آمریکا، گفت: کسانی که فکر می‌کنند با پرداختن به این بحث، مشکلات حل می‌شود، باید به باور قرآنی خود رجوع کنیم که می‌فرماید: «... وَلَن یَجْعَلَ‌الله لِلْكَافِرِينَ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ سَبِيلًا؛ و خداوند هرگز بر [زبان] مؤمنان براى كافران راه [تسلطى] قرار نداده است»/س

برچسب ها: قم ، وصیت ، نامه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.