سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

افزايش هشت درصدی مسافرت در جاده هاي استان اصفهان

قائم مقام وزير و مديركل راه و شهرسازي اصفهان گفت: مسافرت در جاده هاي اين استان در شهريور امسال هشت درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش داشته است.

محمود محمودزاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: اصفهان به دليل واقع شدن در مركز كشور و قرار گرفتن در راه هاي ارتباطي هشت استان با حجم بالايي از مسئوليت در راه ها مواجه است.

وي با بيان اينكه اقدامات اين اداره كل در سال گذشته تا دو و نيم برابر افزايش داشته است، افزود: در سال ۹۱ برغم كاهش محسوس اعتبارات، ۲۰۷ كيلومتر راه در محورهاي استان ايجاد شد.
محمودزاده درباره ساختمان هاي دولتي و عمومي نيز گفت:اكنون ساخت بيمارستان ۱۶۰ تختخوابي خميني شهر، ۹۶تخت خوابي كليشاد و سودرجان و بيمارستان هايي در چادگان و نجف آباد با بيش از ۹۰ درصد پيشرفت فيزيكي در دست اجراست.
وي اضافه كرد: حدود ۱۰۰ شهر استان طرح جامع مصوب و يا در مراحل تصويب دارند كه اين طرح برنامه توسعه شهر محسوب مي شود و اين اقدام در كشور كم نظير است.
وي با اشاره به طرح هاي در دست اقدام تا پايان سال جاري مانند احداث ۵۲۰ كيلومتر راه گفت: در سال جاري تاكنون تنها دو تا سه درصد بودجه اين اداره كل تخصيص يافته است.
وي دربار ميزان بهره وري طرح مسكن مهر در استان اصفهان نيز گفت: براساس آمارهاي تصادفي شش دهك از جمعيت استان ، درآمد ساليانه زير شش ميليون و ۹۰۰ هزار تومان دارند.
مديركل راه و شهرسازي اصفهان افزود: اين افراد قدرت پس انداز كردن براي خانه دار شدن را ندارند و مي توانند از مسكن مهر بويژه در شهرهاي جديد مجلسي، بهارستان و فولادشهر استفاده كنند.
قائم مقام وزير راه و شهرسازي با پذيرفتن اين امر كه هنوز واحدهاي مسكن مهر از نظر خدمات ايده آل نيست گفت: راه و شهرسازي اقدامات زيربنايي خود در احداث واحدها و حتي مسجد، مدرسه و در برخي مناطق كلانتري را انجام داده است.
وي تصريح كرد: 43 هزارمیلیارد ریال تسهيلات با كارمزد چهار تا هفت درصد مسكن مهر در استان اصفهان پرداخت شده است كه تقريبا در حدود0 ۱۶ ميليون ریال براي هر واحد مي شود.

برچسب ها: اصفهان ، اداره ، راه ، و ، شهر ، سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.