سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال؛

دبیری جایگاهش را پس می گیرد؟/ اصفهانی های نصفه نیمه در مقابل هلال احمر رو به رشد

در هفته چهارم مدعیان لیگ برتر به مصاف رقبای خود می روند تا صدر جدول را از آن خود کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران : در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتسال کشورمان و با آغاز هفته چهارم تیم ها برای رقابت و کسب امتیاز بازی به مصاف هم می روند.
بازیها در 2 روز پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.

در روز نخست هفته چهارم تیم شهرداری تبریز، رقیب خود فرش آرا را در تبریز میزبانی می کند. هر دو تیم در هفته گذشته مقابل حریفان خود به تساوی دست یافتند. اما تساوی شهرداری تبریز در دربی برابر تیم قدرتمند دبیری، چیزی کمتر از پیروزی نبود چرا که تا دقایق پایانی بازی پیروزی را در دست داشت.
این تیم با نتایجی که تاکنون کسب کرده جایگاه ششم جدول را از آن خود کرده است. فرش آرا دهمین تیم جدول در هفته گذشته، در تقابل با تیم منصوری نتوانست نتیجه ای بهتر از 2-2 کسب کند.

زمزم اصفهان و راه ساری دیگر دیدار رقابت های هفته چهارم را در اصفهان برگزار می کنند این دیدار که تقابل قعرنشینان لیگ است می تواند زمینه ای فراهم کند که هریک از این تیم ها طعم اولین پیروزی را بچشند. راه ساری و زمزم اصفهان تاکنون موفق به کسب امتیاز نشده اند و مغلوب حریفان خود بوده اند.

باقی دیدارهای هفته چهارم روز جمعه با رقابت دو تیم شرکت حفاری و میثاق تهران در اهواز از سر گرفته می شود.

تیم حفاری با وجود اینکه رده هشتم جدول را از آن خود کرده تاکنون قدرتمند ظاهر شده و برای رقبای خود حریف سرسختی بوده است. البته میزبانی حفاری در هفته چهارم یکی از فاکتورهای مثبت این تیم برابر میثاق خواهد بود زیرا رقابت در اهواز برای تمام تیم ها دشوار است. اما در سوی دیگر زمین میثاقی قرار دارد که در هفته گذشته با توجه به نتایج مدعیان و تغییر و تحولاتی که در صدر جدول انجام شد در جایگاه سوم قرار گرفت تا پتانسیل خود در این فصل را به رخ رقیبان بکشد.

شاگردان خوراکچی تاکنون بازنده رقابت ها نبودند و حتی در مصاف با شهرداری ساوه بازی باخته را با تجربه خود به تساوی کشاندند دیگر دیدار در ساوه برگزار شده که به مصاف شهرداری ساوه و شهید منصوری مربوط می شود. این دو تیم به ترتیب در رده های نهم و هفتم قرار گرفته اند.

شهرداری ساوه با وجود حضور ابطحی در رأس کادر فنی به دلیل جوانی و کم تجربگی نتوانسته نتایج بهتری کسب کند. منصوری نیز که تمریناتش را با تأخیر آغاز کرده هنوز نتوانسته مانند سالهای گذشته ادعای خود را ثابت کند مگر اینکه با گذر زمان بازهم در جمع مدعیان قرار گیرد.

شاید حساس ترین رقابت های این هفته مربوط به مصاف تیم های صدر جدولی گیتی پسند با هلال احمر و دبیری تبریز با تیم غیر صنعتی ماهشهر می شود.

در رویارویی هلال احمر و گیتی پسند در تبریز میزبان این رقابت با توجه به امتیاز میزبانی، روحیه حاصل از برد در دو هفته گذشته و وضعیت نامساعد تیم گیتی پسند، شانس بیشتری برای کسب امتیاز دارد. هلال احمر خیال قطع روند رو به رشدش را ندارد و با تمام توان مقابل حریف اصفهانی خود وصف آرایی می کند اما گیتی پسند به مثال گسترش شکست خورده راهی تبریز می شود زیرا عدم حضور طه مرتضوی، مهدی جاوید قطعی است شاید محمد طاهری و احمد اسماعیل پور نیز به بازی نرسد این در حالیست که لک برای ماندن در صدر جدول به امتیاز بازی نیاز دارد زیرا در صورتیکه دبیری حریف قدر این تیم اصفهانی در دیدار خود پیروز شود بازهم در جایگاه نخست قرار می گیرد اما دیگر مدعی لیگ برتر در شهر تبریز میزبان غیر صنعتی ماهشهر می شود.

دبیری تبریز که به واسطه تساوی مقابل شهرداری تبریز جایگاه خود را تقدیم گیتی پسند کرد روز جمعه و در مقابل رقیب بی ادعا خود به میدان می رود تا عنوان نخستی را از آن خود کند اما باید دید غیر صنعتی تیم تازه وارد لیگ برتر که تاکنون حتی یک امتیاز نیز کسب نکرده چگونه می تواند تاب مقاومت برابر شاگردان وحید شمسایی داشته باشد یا نه؟

آخرین دیدار هفته چهارم در تهران برگزار می شود که طی آن تأسیسات دریایی و ماهان تندیس به مصاف هم می روند. تأسیسات دریایی که هفته گذشته رقابت دشواری مقابل گیتی پسند داشت این هفته نیز باید به مصاف ماهان تندیس یکی از مدعیان لیگ برود که به واسطه باخت مقابل شرکت حفاری از جایگاه دوم به چهارم جدول رده بندی رسید. شاگردان صانعی برای ماندن در لیگ و اثبات اینکه تیم های تهرانی سرگرمی دیگر تیم ها نیستند به میدان می روند و ماهان نیز برای باز پس گیری جایگاه خود به تهران می آید./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.