سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

اراده تمام مديران استان در راستاي توسعه صادرات است

استاندار كرمانشاه گفت: اراده تمام مديران استان در راستاي توسعه صادرات و حركت در چارچوب قانون است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت اله دمياد گفت: از دستگاه هاي ذيربط موضوع مي خواهيم كه تنها در راستاي قانون حركت كنند.

وي گفت: ما در تدوين و اجراي برنامه ها در خصوص امر صادرات تنها منافع عموم مردم و توجه به قانون را رعايت مي كنيم و اينكه موضوعي تنها تامين كننده چندين نفر باشد و از مجراي قانوني به تصويب نرسيده باشد را پذيرا نيستيم.

استاتدار كرمانشاه با بيان اينكه اخذ وجه در خصوص صادرات بايد مجوز قانوني داشته باشد، اظهار کرد: با گرفتن هر گونه وجه اي خارج از چارچوب قانون مخالف هستيم و از دستگا ها و شركت زيرمجموعه اين موضوع مي خواهيم هر چه سريعتر اين روال خود را در استان متوقف كنند.

دمياد ادامه داد: در استان كرمانشاه با جديت تمام تلاش مي كنيم كه هيچ كار غير مبنايي و غير قانوني در امر صادرات شكل نگيرد و همه بايد به تسهيل امور كمك نمايند.

وي گفت: گرفتن وجه غير قانوني از كاميون هاي حمل صادرات در استان به لحاظ اينكه در راستاي منافع ملي نيست و همچنين قانوني در اين خصوص وجود ندارد به جديت مخالف هستيم و چنانچه اين گونه كارها در استان ادامه پيدا كند با همكاري نمايندگان محترم استان و دستگاه هاي نظارتي وارد عمل خواهيم شد.

استاندار كرمانشاه گفت: هيچ ضرورتي نسبت به انجام كارهاي غير منطبق با قانون در استان وجود ندارد و اداره گمرك هم با اين گونه كارها كه هيچ توجيه قانوني ندارد‘ مخالف است.

وي بيان کرد: اراده تمام مديران استان در راستاي توسعه صادرات و حركت در چارچوب قانون است لذا اعضاي جلسه انجام كارهاي غير قانوني را پذيرا نيستند و بر مبناي منافع ملي از ادامه كار دريافت وجه غير فانوني در امر صادرات جلوگيري مي كنند./س


برچسب ها: کرمانشاه ، اراده ، صادرات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.