سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دکتر روحاني واقعيت جهان امروز را با لفظي همه‌پذير در نيويورک بيان کرد

عضو کميسيون آينده نگاري شوراي عالي انقلاب فرهنگی گفت: رئیس جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل متحد واقعيت جهان امروز را با لفظي همه‌پذير بيان کرد.

"‌جواد محمدي‌" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه دکتر روحاني از مواضع کاملاً مدبرانه و منطقي سخنراني کرد، اظهار داشت: رئیس جمهور در مجمع عمومي سازمان ملل متحد واقعيت جهان امروز را با لفظي همه‌پذير بيان کرد و بعيد است کساني به غير از رژيم جعلي صهيونيستي و برخي کشورهای استعمارگر ادبيات وي را قبول نداشته باشند.

 وي افزود: ادبيات به کار برده شده توسط دکتر روحاني مصداق حکمت، عزت و مصلحتي بود که مقام معظم رهبري بر آن تأکيد داشتند.

عضو کميسيون آينده نگاري دبیرخانه شوراي عالي انقلاب فرهنگي در ادامه با اشاره به اينکه امروزه دنيا تحميل و زورگويي را نمي‌پذيرد، تصريح کرد: صلح عادلانه به این معنی است که همه از نعمت صلح با حفظ منافع خود بهره ببرند، در صورتی که صلح مورد نظر برخی کشورهای زورگو صلحی است که در آن یک طرف آقا باشد و دیگران نوکر، یک طرف نفع ببرد و دیگران باج دهند؛ این خلاف منطق جمهوری اسلامی ایران است.

 محمدي عنوان کرد: نرمش مقتدرانه در ادبيات رئیس جمهور محترم ایران اسلامی کاملأ مشهود بود و وي ایران اسلامی را کشوری اهل گفتگو، منطق، دموکراتیک که به دنبال استقرار صلح عادلانه پایدار که مطلوب ملت‌های جهان است  معرفی کردند و این تصویر واقعی کشور ماست، تصویری که دشمنان نظام به دنبال تخریب آن بوده و با استفاده از  ایران‌ستیزی، شیعه‌ستیزی و اسلام‌ستیزی در پی جلوگیری از الگو شدن ایران اسلامی در میان ملت‌های جهان به خصوص ملت‌های مسلمان  هستند.

عضو هیت علمی دانشگاه تهران با تأکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران در نپذيرفتن حرف زور در دنيا الگو است، خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ايران براي گفتگو درباره حق خود از مواضع عزت‌مدارانه به شرط حفظ احترام از سوی طرف‌هاي مقابل حاضر مي‌شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.