سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شافعیان: ترکیب تیم ما از بازیکنان بومی تشکیل شده است

سرمربی تیم هندبال شهرداری سنندج گفت: 70 درصد از بازیکنان ما بومی کردستان هستند.

نشمین شافعیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما که سال گذشته تحت عنوان شهید شاهرخ شکوهی در سوپر لیگ بانوان شرکت کرده بود امسال با تغییر حامی مالی با نام شهرداری سنندج در لیگ برتر حضور خواهد یافت.
بیشتر بازیکنان تیم ما زا بومی های استان کردستان هستند.

  سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری سنندج گفت: تیم ما از بازیکنان ملی پوش نیز دارد ما از آمادگی  لازم بر خوردار هستیم  و چون بازیکنان ما چندین سال است که در یک تیم هم بازی هستند بسیار با هم هماهنگ می باشند.

وی در ادامه افزود:  خوشبختانه تمرینات تیم ملی تمرینات تیم ما نسبت به تیم های دیگر  حاضر در سوپر لیگ زودتر آغاز شده است. امسال ما امید داریم  که بتوانیم در لیگ پیش رو مقام کسب کنیم. سال گذشته مقام سومی لیگ برتر بانوان از آن ما شد.

شافعیان در ادامه در رابطه با کمبود حامی مالی در لیگ های بانوان تصریح کرد: متاسفانه به دلیل اینکه پوشش خبری در بخش بانوان کم است حامیان مالی نیز رغبتی برای حمایت از تیم های بانوان ندارند امیدوارم امسال مانند سال های گذشته گزارش بازی ها پخش رادیویی داشته باشند و تا حامیان مالی  نیز تمایل به حمایت از ورزش بانوان در رشته هندبال را پیدا کنند.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم بازی اول خود را با پیروزی در برابر تیم تازه لیگ برتری  شده شهید چمران لارستان آغاز کنیم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.