سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد حبیبی آخرین برنامه های جشنواره جهانی هنر مقاومت را تشریح کرد

دبیر اجرایی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت آخرین اخبار و برنامه های سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت را تشریح کرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت، محمد حبیبی گفت: در حال حاضر کارهای جشنواره در مرحله آماده سازی و قاب بندی برای ارائه در سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت است .

وی ادامه داد: همچنین برنامه ریزی برای برپایی نشست های تخصصی با موضوعاتی مرتبط با هنر انقلاب در شاخه نقاشی ،گرافیک، انیمیشن وکارهای حجمی از دیگر برنامه هایی است که داریم.

حبیبی با بیان اینکه در اثنای برپایی جشنواره جهانی هنر مقاومت هفته فیلم انیمیشن را برگزار خواهند کرد، افزود: در این هفته نیز آثار انیمیشن در سالن سینما تک موسسه صبا به نمایش در خواهد آمد.

وی از  انتشار دو کتاب شامل مجموعه آثار و پژوهش های علمی در این دوره از جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: کتاب مربوط به پژوهش های علمی در برگیرنده مجموعه مقالات ارائه شده به جشنواره است که در قالب یک جلد به چاپ می رسد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت درخصوص پوشش اخبارسومین جشنواره هنر مقاومت اظهار کرد: تا کنون رایزنی هایی با صدا و سیما انجام شده است ودر صدد هستیم تا با پی گیری و هماهنگی با مسئولان صدا و سیما زمینه اطلاع رسانی و پوشش اخبار جشنواره را فراهم کنیم.

وی درباره برنامه هایی که برای تبلیغات ومعرفی این جشنواره در سطح شهر انجام خواهد شد تشریح کرد: توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی اقداماتی انجام شده است تا بازیر نویس و تیزرهای تبلیغاتی برپایی جشنواره را به مردم اعلام کنیم. در راستای آگاهی بخشی نیز از رسانه ملی،جراید و سایت ها کمک خواهیم گرفت همچنین با کارت های دعوت افتتاحیه و اختتامیه جشنواره و یاری گرفتن از سازمان هایی که در سازمان بسیج فعالیت دارند مانند بسیج دانشجویی ارتباط بهتری را با مخاطبان برقرار خواهیم کرد.

دبیر اجرایی سومین جشنواره هنر مقاومت همچنین اذعان کرد: در تلاش هستیم جلسه ای بامسئولان شهرداری تهران برگزار کنیم و از امکانات شهرداری مانند بیلبورد برای اطلاع رسانی بهتر بهره بگیریم.
حبیبی درباره نحوه چیدمان آثار بخش های مختلف جشنواره درموسسه صبا تصریح کرد: در تفاهم نامه ای که با ناصری مدیر موسسه فرهنگی هنری صبا داشتیم مقرر شد، در این دوره فضاهای نمایشگاهی که خارج از ساختمان اصلی موسسه است نیز در اختیار ما قرار بگیرد .

وی در پایان با تاکید براینکه   هنوز جلسه ای برای اختصاص فضا به هر بخش تشکیل  نشده است، گفت: از آنجایی که رایزنی های لازم برای ارائه نسخه اصلی آثار بین الملل مانند نقاشی و حجم به پایان نرسیده است، احتمالاً آبان ماه جلسه ای را برای مشخص شدن میزان فضا به هر بخش برگزار خواهیم کرد.

گفتنی است، سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت  با ریاست جواد جباری و دبیر کلی حبیب ا... صادقی، آذر ماه امسال به ابتکار بنیاد فرهنگی روایت و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در 12 رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط-نقاشی، تصویرسازی، پوستر، عکاسی، کاریکاتور، طرح‌های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی برگزار می‌شود ./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.