سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عصر دیروز در کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس بررسی شد:

چرایی افزایش بی‌سابقه شهریه دکتری پیام نور در مناطق محروم

عصر دیروز ۲ مهر ماه جلسه کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس با حضور دکتر زیاری رییس دانشگاه پیام نور برگزار شد و زیاری درباره چگونگی و میزان افزایش شهریه دانشجویان، پراکندگی دانشگاه پیام‌نور و کیفیت‌بخشی به این دانشگاه توضیحاتی را به کمیسیون ارایه کرد.

جبار کوچکی‌نژاد‌ نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌‌ و‌گو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:.مقرر شد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جمع‌بندی خود از سؤالات اعضای کمیسیون و نیز پاسخ رئیس دانشگاه پیام‌نور و همچین نواقص و اشکالاتی که به این دانشگاه وارد است را به وزیر علوم تسلیم کند. 

 وی گفت: رئیس دانشگاه پیام نور امروز برای پاره‌ای توضیحات درباره چرایی افزایش بی‌سابقه شهریه این دانشگاه، مهمان این کمیسیون بود. 

 وی تصریح کرد: منحل کردن برخی از واحدهای دانشگاه پیام‌نور به علت کیفیت پایین آموزشی و همچنین تعداد پایین دانشجویان یکی از پیشنهاداتی بود که از سوی کمیسیون مذکور مطرح و مورد استقبال زیاری قرار گرفت. 

کوچکی‌نژاد‌ افزود : بحث و بررسی در مورد مشکلات معلمان پیش دبستانی که مقرر شد موضوع دریافت پول از مربیان پیش‌دبستانی به ازای امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد منتفی شود.
 
وی ادامه داد: آمارهای ارایه شده به خوبی کاهش تعداد دانش‌آموزان مقطع پیش دبستانی به علت نداشتن تمکن مالی برای پرداخت هزینه‌های پیش دبستانی را نشان می‌دهد./م 
برچسب ها: کمیسیون ، دانشگاه ، آموزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.