سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هدف اصلی جشنواره غذای سالم :

ترویج فرهنگ تولید و مصرف محصولات غذایی سالم

هدف از برگزاری جشنواره غذای سالم که با شعار "غذای سالم برای همه"نامگذاری شده است اشاعه فرهنگ تولید ومصرف محصولات غذایی سالم است.

 به گزارش خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران؛ علی زندی مدیر روابط عمومی جشنوارهر غذای سالم افزود: سلامت انسانها یکی از عوامل اساسی رشد و توسعه در هر جامعه می باشد و برای تامین سلامت افراد جامعه، تولید غذای سالم در راس برنامه ریزی های سیاستگذاران امر قرار خواهد گرفت.

وی به برگزاری جشنواره های فرهنگی و آموزشی در حوزه سلامت محصولات غذایی در چند سال اخیر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و معرفی محصولات سالم غذایی در کشور صورت گرفته که می توان به جشنواره ونمایشگاه غذای سالم بعنوان بزرگترین گردهمایی واحدهای تولیدی و مصرف کنندگان اشاره کرد.این جشنواره که در ششمین سال برگزاری خود می باشد تلاش می کند تا سالم ترین محصولات را که منطبق با معیارهای تندرستی و سلامتی می باشد را به مصرف کنندگان معرفی نماید.

وی با اشاره به نقش این جشنواره در اشاعه فرهنگ تولید و مصرف غذای سالم در جامعه عنوان کرد: می توان با برنامه ریزی اصولی و زیربنایی زمینه  جهش در بخش سلامت را به سرعت دنبال کرد.

وی ادامه داد: ایجاد ارتباط هماهنگ و دو سویه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در این جشنواره توانسته است گام های موثری را در راستای اعتمادسازی بین این دو گروه را فراهم سازد.

زندی اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره که با شعار "غذای سالم برای همه" نامگذاری شده است اشاعه فرهنگ تولید ومصرف محصولات غذایی سالم است، و درتلاش است درششمین سال بتواند نقش تاثیرگذار خود را در حوزه سلامت وایمنی غذا ایفا نماید.

 زندی برگزاری این جشنواره را با رویكرد آموزشی و جریان سازی فرهنگی عنوان كرد و گفت: این رویداد فرصت مغتنمی برای ظرفیت سازی تولید محصولات غذایی سالم  در جامعه خواهد بود.
امسال نیز این رویداد از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مهر۱۳۹۲ در مرکز نمایشگاههای کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد./ح
برچسب ها: جشنواره ، غذا ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.