سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع مدیران شبکه های رادیویی

صالحی: رسالت رسانه تعمیق باورهای دینی ، فرهنگی و اخلاقی است

صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جمع مدیران کلیه شبکه های رادیوی بر تعمیق و گسترش باورهای فرهنگی، دینی و اخلاقی در جامعه پرنشاط و جوان کشورمان به عنوان رسالتی سنگین و خطیر تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دراین دیدار که صوفی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و مدیران شبکه های رادیویی و مسوولان این معاونت حضور داشتند سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به ماندگاری وجه پهلوانی و اخلاقی در ورزش، بر تقویت این بعد از ورزش تاکید کرد و گفت: باید به ورزش از دریچه فرهنگی نگریسته شود ، چرا که ورزش خود به نوعی عرصه ی فرهنگی است و پرداختن به این موضوع موجبات تقویت و ماندگاری افتخارات و موفقیتهای بدست آمده را فراهم خواهد ساخت.

وی افزود: جامعه جوان ما پتانسیل های فراوانی در کسب موفقیت در تمامی عرصه ها را دارد، ورزش تنها بستری است که درکنار ایجاد نشاط و شادابی در جامعه شرایطی ممتاز دارد و باید به آن نگاه ویژه ای شود. امروز ورزش کشور نیازمند باز مهندسی و نگرش جدید به این مقوله است و در این مسیر باید وجه هویتی ، پهلوانی و امور اخلاقی تقویت شود.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برنامه های کلان در این حوزه به ورزش همگانی و تاکیدات مقام معظم رهبری دراین خصوص پرداخت و گفت: توسعه ورزش همگانی یکی از اصول اساسی در سیاستگزاری های وزارتخانه است و به همین منظور معاونت ورزش همگانی را در روزهای اخیر فعال کردیم و اعتقاد داریم ورزش همگانی باید همپای ورزش قهرمانی توسعه یابد.

وی گفت : در بحث ورزش همگانی، رسانه ها به ویژه رسانه ملی نقش کلیدی در جذب و مشارکت اقشار مختلف مردم و ترغیب به ورزش همگانی را دارند و این نقش موجب کاهش بسیاری از هزینه های اجتماعی و فرهنگی خواهدشد.

در بخشی از این دیدار کلیه مدیران شبکه های رادیویی به ارائه نقطه نظرات و دیدگاههای خود در مباحث موجود در حوزه ورزش و جوانان و همچنین به راهکارهای موجود تعامل رسانه ملی با وزارت ورزش و جوانان پرداختند./زر
برچسب ها: صالحی ، وزارت ، سرپرست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.