سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

44 درصد تسهیلات بخش کشاورزی پرداخت شده است

فرماندار اردبیل گفت: 44 درصد تسهیلات مربوط به طرح‌های توسعه بخش کشاورزی در اردبیل پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کاظم دبیر دیروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی اردبیل اظهار داشت: تمام سعی و همت مدیران و مسئولان بانکی بر این است تا با پرداخت به موقع تسهیلات کشاورزی زمینه و بستری فراهم آید تا علاقمندان بتوانند از ظرفیت به وجود آمده در توسعه حوزه‌های مختلف کشاورزی استفاده کنند.

وی گفت:‌ 30 درصد از طرح‌های مصوب کشاورزی استان اردبیل مربوط به مرکز استان است که امیدواریم همه این طرح‌ها به نقطه اجرا و عملیاتی برسد.

دبیر افزود: در بخش معرفی طرح‌های کشاورزی 44 درصد تسهیلات مربوط به این حوزه است که شهرستان اردبیل از محل تسهیلات ریالی صندوق توسعه ملی سهم قابل توجهی دارد.

فرماندار اردبیل یادآور شد:‌ اخیراً 32 طرح جدید کشاورزی در کارگروه توسعه بخش کشاورزی به تصویب رسیده که امیدواریم با اجرایی شدن آنها شاهد رونق تولید و فرآورده‌های صنعتی و صنایع وابسته آن باشیم.

دبیر این طرح‌ها را شامل دامپروری، قارچ خوراکی، تولید کود عالی و خرید ماشین‌آلات کشاورزی با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان اعلام کرد.

وی همچنین از اختصاص سه میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی و هزینه‌کرد آن در طرح‌های اولویت‌دار خبر داد.

دبیر در ادامه گفت: این اعتبارات در زمینه‌هایی چون بهسازی و آماده‌سازی کانال‌های آبرسانی، آموزش و ترویج در حوزه‌های مختلف دام و طیور و افزایش تولید محصولات زراعی و نباتات هزینه می‌شود/س.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.