سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

بررسي مشكلات آبرساني استان چهارمحال و بختياري در ديدار با وزير نيرو

مشكلات آبرساني استان چهارمحال و بختياري در سه بخش صنعت، كشاورزي و شرب در ديدار نمايندگان مردم این استان با حميد چيت چيان وزير نيرو بررسي شد.

رئيس مجمع نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي گفت: نمايندگان در اين نشست در موضوع مشكلات استان چهارمحال و بختیاری در آبرساني و حوضه هاي آبخيز با وزير نيرو صحبت كردند. 
مجيد جليل سرقلعه افزود: نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري در اين نشست مشترك، تحقق تخصيص آب این استان در انتقال بين حوضه اي را خواستار شده و در رابطه با وضعيت آب شرب شهرهاي استان چهارمحال و بختیاری، اختصاص آب ونك به شهرستان لردگان و پروژه هاي آبرساني با وزير نيرو به تبادل نظر پرداختند. 
نماينده مردم لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: در اين نشست نمايندگان همچنين بر لزوم اتخاذ شيوه هاي كارشناسي در شيوه هاي انتقال آب از استان چهارمحال و بختياري و دوري از اتخاذ شيوه هاي غيركارشناسي به ويژه حفر تونل در انتقال آب تاكيد كردند. 
وي افزود: مجمع نمايندگان استان چهارمحال و بختياري همچنين با علي اصغر فاني سرپرست وزارت آموزش و پرورش ديدار كرده و در موضوع مشكلات این استان در آموزش و پرورش تبادل نظر شد.
جليل سرقلعه، سامان بخشي به اردوگاه هاي آموزش و پرورش در استان چهارمحال و بختیاری، رفع مشكلات مدارس شبانه روزي، ساماندهي دانشگاه فرهنگيان و لزوم تحول در نيروي انساني آموزش و پرورش را از موضوعات برسي شده در اين نشست مشترك عنوان كرد. 
رئيس مجمع نمايندگان مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي در پايان سخنان خود گفت: سرپرست وزارت آموزش و پرورش نيز در اين نشست مشترك از تغيير ساختار وزارت به عنوان برنامه هاي خود ياد كرد و بر ساماندهي و تحول نيروي انساني شاغل در اين دستگاه تاكيد كرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.