سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد تیم های لیگ برتر پینگ پنگ به عدد چهار رسید!

لیگ خلوت تنیس روی میز 92 همچنان چشم انتظار حضور تیم هاست و با وجود افزایش یک تیم دیگر ظرفیت کامل نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، سومین مهلتی که مسئولان سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برای اعلام آمادگی تیم ها در بیست و دومین لیگ مردان داده اند تا 25 مهر است و تازه ترین تیمی که برای حضور در لیگ 92  ثبت نام کرده تیم هیئت اصفهان است.

 اصفهانیان بعد از اینکه سال گذشته اسپانسر پر قدرت خود یعنی ذوب آهن را به دلیل مشکلات مالی از دست دادند در لیگ تیم ندارند و بازیکنان بومی آن جذب تیم های غیر اصفهانی شدند اما هیئت اصفهان در لیگ بیست و دوم تصمیم گرفتند جای خالی خود را با بازیکنان بومی پر کند.

بر اساس این گزارش: با اضافه شدن هیئت اصفهان  شمار تیم های لیگ 92 به عدد چهار رسید و لیگ امسال با حضور تیم های پتروشیمی بندر امام ماهشهر، هیئت همدان و هیئت اصفهان هنوز به عددی  نرسیده که سازمان لیگ، مسابقات امسال را برگزار کنند و به گفته داریوش ضرغامپور، رئیس سازمان لیگ برای تشکیل لیگ حداقل حضور 6 تیم الزامی  است.

 با توجه به ورودی 8 میلیون تومانی برای لیگ امسال  مردان، پینگ پنگها همچنان امیدوار هستند تا با حضور در تیم ها لیگ هم منبع در آمدی هر چند ناچیز برای گذراندن معیشت خود پیدا کنند هم ثمره تمینات یکساله خود را ببیند./مح
برچسب ها: لیگ ، خلوت ، تنیس ، روی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.