سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

هفته دفاع مقدس يادآور رشادت و پايداري ملت ايران است

نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي گفت: هفته دفاع مقدس يادآور مقاومت و پايداري ملت شجاع و انقلابي ايران در طول تاريخ است.

 

.به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران، بياتيان  باتجليل از ايثار رزمندگان دلير در روزهاي اوليه شروع جنگ تحميلي گفت: در اين روزها، ملت ايران كه به تازگي از سلطه استبداد رژيم پهلوي رهايي يافته بودند، با جنگي تمام عيار مواجه شد.
وي به دفاع جانانه جوانان در روزهاي آغاز جنگ اشاره كرد و افزود: اگر به مناطق عملياتي سفر كنيد و به مناطق درگيري تاملي داشته باشيد، شايد بتوان معني ايثار را تعريف كرد.
نماينده مردم بيجار در مجلس شوراي اسلامي به نقش اعتقادات ديني و نيروي اسلام در تقويت روحيه شجاعانه رزمندگان كه در قالب كلمه شهادت بروز يافت پرداخت و گفت: شهادت بالاترين فوض و پاداش الهي است كه خداوند به هركسي كه براي اسلام تلاش كرده باشد عنايت مي فرمايد.
بياتيان به لزوم برنامه ريزي و تدوين راهكارهاي مناسبي كه بتواند جوانان امروز و دهه چهارم را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا سازد تاكيد كرد و گفت: اعزام راهيان نور و اجراي برنامه هاي فرهنگي در مناطق عملياتي، مي تواند به بيان واقعيات جنگ كمك نمايد/س

برچسب ها: جنگ ، مناطق ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.