کیهان در گفتگو با
خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: ممنوع بودن تردد موتور سنگین در تهران، هیئت را دچار چالش کرده و همچنین مشکل بزرگی برای موتورسواران ما ايجاد کرده است.
رئیس هیئت موتورسواری تهران افزود: ما به دلیل نداشتن پیست موتورسواری هیچ مجوز و پلاکی را برای موتورسواران صادر نکرده ایم.
بحث اول هیئت این است که ورزش موتورسواری را به عنوان یک ورزش بین المللی در ایران اثبات کنیم.
کیهان ادامه داد: ما به کمک فرماندهی نیروی انتظامی بزرگ تهران ساجدی نیا برای رفع مشکل تردد موتورسواران برنامه ریزی هایی کرده ایم که موتورسواران بتوانند از درب منزل بتوانند به سمت پیست حرکت کنند و با رعایت قوانین از این موتور استفاده کنند.
وی ادامه داد: ما باید رنگ موتورهای مان را به رنگ ورزشی دربیاوریم، یعنی نشانه های موتور و موتورسواران، پیست پلاک، کلاه، شلوار، کاپشن و دستکش می باشد.
پيست "سرزمين ايرانيان" در پرند مجهزترین پیست موتورسواري تهران است.
کیهان در خصوص اسپانسر گفت: ما حامي مالي نداریم و خودمان براي پذيرفتن اسپانسر تمایلی نشان ندادیم. ما شرایط خاص خود را داریم که آیا با حامي مالي به توافق می رسیم یا نه معلوم نیست.
وی ادامه داد: رئیس فدراسیون و دبیر فدراسیون موتورسواری کارهای زیربنایی خوب و ارزشمندی را برای این ورزش انجام داده اند.
یکی از اولویت های ما ساخت پیست موتورسواری و فرهنگ سازی ورزش موتورسواری است.
رئیس هیئت موتورسواری در خصوص فرهنگ سازی موتورسواری گفت: ما با آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای تهران جلسه ای داشتیم که تا این فرهنگ موتورسواری را جزوی از برنامه های مدارس قرار بدهند تا دانش آموزان از سن کم اصول علمی و عملی موتورسواری را آموزش ببینند.
کیهان رئیس هیئت موتورسواری تهران در آخر گفت: یکی از موتورسواران ما توانسته است با موتور قله دماوند را فتح کند. تنها هدف این است پرچم ایران را مثل همیشه سرافراز کنیم./مح