سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار با "ظریف"؛

وزیر خارجه آلمان تمایل برلین برای کار با ایران را اعلام کرد

وزیر امور خارجه آلمان در دیدار با وزیر خارجه کشورمان با ابراز خوشحالی از دیدار با همتای ایرانی خود، تمایل برلین برای کار با ایران را اعلام کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "محمدجواد ظریف" و همتای آلمانی وی نیز طی دیداری تقویت روابط دوجانبه و مسائل بین‌المللی از جمله موضوع هسته‌ای را مورد رایزنی قرار دادند .
 
وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به روابط نزدیک تهران_ برلین، نقش آلمان در اتحادیه اروپائی را مورد توجه قرار داد.
 
"محمدجواد ظریف" با تشریح مواضع کشورمان در خصوص تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسئله هسته‌ای اظهار داشت: ما آماده مذاکرات مستقیم جدی هستیم و چنانچه این  اراده جدی در طرف مقابل نیز باشد، حصول  یک راه حل در چارچوب مذاکراتی هدفمند و با یک جدول زمانی مشخص ممکن است.
 
"گیدو وستروله" وزیر امور خارجه آلمان نیز  با ابراز خوشحالی از دیدار با ظریف، تمایل برلین برای کار با ایران را اعلام داشت .
 
وی تاکید کرد: بین ایران و آلمان همواره روابط تاریخی وجود داشته و ما خواستار فراهم شدن  شرایط پیشرفت بیشتر روابط فی‌مابین هستیم .
 
وستروله از به وجود آمدن شرایط جدید در گفتگوهای میان ایران و 1+5 استقبال کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ظریف ، وستروله ، آلمان ، روابط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.