سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معینی:

برد مقابل بوریرام باعث افزایش روحیه در استقلالی ها شد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است پیروزی استقلال در تایلند از لحاظ روحی کمک زیادی به آبی پوشان خواهد کرد.

فریدون معینی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی آسیایی پیش روی تیم فوتبال استقلال گفت: به عقیده بنده آبی ها با برد خوبی که مقابل بوریرام تایلند کسب کردند از لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارند و این تیم تقریباً به این سطح از لحاظ فکری رسیده است که شرایط این بازی را درک کند و به حساسیت آن واقف است.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: خوشبختانه در مرحلۀ نیمه نهایی بازی رفت در کشور کره برگزار می شود و استقلال می تواند با بکار گیری تدابیر مناسب در مجموع 2 بازی رفت و برگشت به موفقیت دست یابد.

معینی در ادامه گفت: شرایط بدنی و تاکتیکی تیم استقلال بستگی به نوع بازی حریف کره ای دارد. اگر آنها بخواهند همانند تیم ملی کشورشان یک بازی پر فشار را در دستور کار قرار دهند،‌ آبی ها می بایست اوایل بازی را کاملاً کنترل کنند و با حفظ توپ و پوشش نفرات و همچنین تمرکز روی ضد حمله ها به موفقیت برسند.

وی اظهار داشت: حفظ توپ و دقت در پاسکاری ها می تواند کمک کند تا روزنه های دفاعی آنها پیدا شود و در نهایت استقلال بتواند از آنها به نحو احسن استفاده کند. یکی از کارهای مربیان کسب اطلاعات قبل از بازی است ولی کار اصلی آنها تحلیل بازی در همان دقایق ابتدایی بازی است. شرایط بازی نماینده کره تا حد زیادی روند تیمی و تاکتیکی استقلال را مشخص خواهد کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص غیبت خسرو حیدری و تأثیر آن در روند تیمی استقلال بیان داشت: حیدری بازیکن خوب و تأثیرگذاری است وی توانست در صورت حضور در این دیدار کمک زیادی به استقلال کند. ولی به هر حال خسرو 2 کارته شده و در بازی رفت حضور ندارد. این اتفاقی است که رخ داده است. به عقیده من بازیکنانی که در این سطح فوتبال بازی می کنند می بایست با هوشیاری بیشتری کار کنند تا این اتفاقات رخ ندهد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر خط میانی استقلال کارآیی خوبی دارد. آندرانیک تیموریان و جواد نکونام نقش پررنگی را در بازی های گذشته در میانه های زمین استقلال ایفا کرده اند. ضمن این که هافبکهای کنار هم می بایست جنب و جوش زیادی داشته باشند و چه در حمله و چه در دفاع ایفای نقش مؤثری داشته باشند. همه بازیکنان باید با تمرکز بالا در زمین حاضر شوند و مسئولیت های خود را به خوبی به نمایش گذارند تا نتیجه مدنظر بدست آید.

معینی در پایان خاطرنشان کرد: در بازی های آسیایی شرایط خوبی از لحاظ ذهنی و روانی برای تیمها فراهم است تا بتوانند برای اهدافشان مبارزه کنند و به موفقیت برسند، امیدوارم استقلال در این مسیر موفق باشد.

گفتنی است، دیدار دو تیم استقلال ایران و نماینده کره جنوبی روز چهارشنبه ساعت 14 به وقت ایران در سئول کره جنوبی پیگیری می شود./مح
برچسب ها: عقیده ، تدابیر ، مسابقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.