سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در منطقه 10 تهران

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح روز جمعه پنجم مهرماه با حضور مدیران شهری، خانواده‌های معزز شهدا، بسیجیان ، ورزشکاران و آحاد مردم در منطقه 10 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  از شهرداری منطقه 10 ، فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : همایش پیاده‌روی به منظور گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان ، بزرگداشت هفته دفاع مقدس و یک هزار شهید منطقه و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش همگانی و ایجاد نشاط روحی و سلامت جسمانی میان مردم، برگزار می شود .
 
وی با بیان این که مدیریت شهری با اجرای برنامه های فرهنگی درصدد است دلاوری های ملت غیور ایران در 8 سال دفاع مقدس را به نسل جوان بشناساند و در اذهان مردم زنده نگه دارد تا نسلهای آینده از این پیروزی و افتخار مطلع شوند افزود : این برنامه علاوه بر نهادینه شدن ورزش همگانی موجب زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت خصوصا در بین نسل جوان خواهد شد .
 
شهردار منطقه 10جام ورزش های همگانی را مهمترین ابزار برای داشتن جامعه ای سالم و با نشاط دانست و تاکید کرد : در این همایش، اقشار مختلف از شهروندان منطقه با تجمع در بوستان هزار شهید واقع در خیابان شهید برادران عرب روز جمعه ضمن دریافت پکیج پذیرایی و پلاکارد و پرچم‌های مختلف به سوی بوستان شهید حبیب غنی پور حرکت می کنند و ضمن بازدید از نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس در این بوستان برپا شده با حضور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی پور از برنامه‌های شاد و متنوع بهره مند خواهند شد و در پایان این مراسم به شرکت‌کنندگان به قید قرعه هدایای ارزنده ای اهداء خواهد شد.
 
عظیمی تصریح کرد: طی جلسات مختلف و هماهنگی‌های انجام شده با حضور نمایندگان ارگان‌های مرتبط از جمله پلیس راهور، ، هلال احمر، اورژانس ، نیروی انتظامی و... تمهیدات و پیش بینی‌های لازم در راستای اجرای مطلوب همایش پیاده روی خانوادگی در منطقه اندیشیده شده است .
برچسب ها: همایش ، هفته ، دفاع ، مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.