سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک در شهر تهران روان است

کاهش 7 درصدی ترافیک صبحگاهی در مقایسه با روز نخست مهر

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش بار ترافیکی صبحگاهی امروز خبر داد.

 
سرهنگ بذر افشان در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ترافیک در سطح شهر تهران عادی و روان است و بار ترافیک صبحگاهی امروز در ساعت 9 تخلیه شد که به نسبت روز نخست این بار ترافیکی در سطح شهر زودتر تخلیه شده و در روز دوم مهر ماه شاهد کاهش 8 درصد ترافیک صبحگاهی در مقایسه با روز نخست مهر ماه هستیم.
 
** عدم تکمیل سرویسهای مدارس
 
این مقام مسئول انتظامی اظهار داشت: در روز نخست مهر ماه استفاده از وسائل نقلیه شخصی برای جابجایی دانش آموزان و دانشجویان بیشتر نمود داشت که این افزایش به دلیل عدم تکمیل سرویس های مدارس است.
 
وی درخصوص سرویسهای مدارس اذعان کرد: تاکسیرانی هنوز برچسب سرویس های مدارس را تحویل نداده که این امر به لحاظ نقص در پرونده رانندگان و عدم احراز شرایط تاکسی جهت تحویل برچسب مدارس است.
 
سرهنگ بذر افشان گفت: در روزهای نخست به سرویسهای مدارس که فاقد برچسب بودند تذکر داده شده اما در روزهای آتی با این دسته از رانندگان پلیس برخورد و در صورت فاقد بودن سرویس مدارس به برچسب رانندگان جریمه خواهند شد.
 
** تصادف فوتی به صفر رسید
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اذعان کرد: طی روزهای اخیر، هیچگونه تصادف فوتی در سطح شهر نداشته و آمار تصادفات فوتی به صفر رسیده است؛ البته تصادفات خسارتی و جرحی نیز رشد نزولی داشته است.
 
** بهره برداری از زیر گذر چهار راه ولیعصر تا پایان مهر ماه
 
سرهنگ بذر افشان در خصوص افتتاح زیر گذر چهار راه ولیعصر گفت: زیر گذر چهار راه ولیعصر تا پایان مهر ماه بهره برداری خواهد شد و به شهرداری دستور داده ایم که پس از بهره برداری اقدام به نصب نرده در این چهار راه کنند تا عابران از این چهار راه تردد نکنند.
 
وی بیان کرد: هم اکنون پله های برقی به مکان مذکور آورده شد و تا روزهای آتی پله های برقی چهار راه ولیعصر نصب خواهد شد.
 
** محدودیت تردد ممنوع در بزرگراه صدر
 
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تردد وسائل نقلیه از ساعت 23 تا 5 صبح روز بعد در بزرگراه صدر ممنوع است.
 
**تشدید 4 طرح ویژه پلیس در پایتخت
 
وی در خاتمه تصریح کرد: اولویت نظارت پلیس در این روزها با تشدید طرح کنترل محدوده زوج و فرد، تشدید برخورد با تخلفات سرویسهای مدارس و تشدید برخورد و اعمال قانون با توقف ممنوع و توقف ها دوبل، سوبل و تشدید برخورد با توقف های رانندگان در گذر گاه های عابر پیاده همراه است./ف
برچسب ها: ترافیک ، شهر ، تهران ، روان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.