سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه‌های علمیه عنوان کرد؛

دومین هم‌اندیشی وقف در کرمانشاه برگزار می‌شود

نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه‌های علمیه از برگزاری دومین هم‌اندیشی وقف در کرمانشاه خبر داد و گفت: نخستین پیش‌نشست این هم‌اندیشی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام سید جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی مذاکرات صورت گرفته به دنبال این هستیم که دبیرخانه دائمی سنت وقت تشکیل شده تا بتوانیم در زمینه ترویج هرچه بیشتر این سنت حسنه گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه بر احیای موقوفات حوزوی تاکید دارد اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود موقوفات حوزوی می‌توان اقدامات قابل توجهی‌ در زمینه توسعه فعالیت حوزه انجام داد.

نماینده سازمان اوقاف و امور خیریه در حوزه‌های علمیه احیای موقوفات حوزوی را گامی بلند در راستای استقلال هرچه بیشتر حوزه دانست و خاطرنشان کرد: یکی از موقوفاتی که به تازگی وقف حوزه‌های علمیه وقف شد یک موقوفه وسیع از سوی آیت‌الله جلیل‌وند در استان کرمانشاه بود.

وی ضرورت توجه به مقوله فرهنگ‌سازی در زمینه وقف را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: با توجه به اقدامات صورت گرفته و پیش‌بینی‌های انجام شده هم‌اندیشی وقف با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

رضوی‌مهر برگزاری این هم اندیشی را اقدامی در راستای ترویج سنت حسنه وقف دانست و اظهار داشت: در زمینه این هم‌اندیشی پیش نشست‌هایی برگزار می‌شود و نخستین پیش نشست در استان قم برگزار خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، نشست ، هم ، اندیشی ، وقف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.