سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خداحافظي تلويحي سر مربي تيم ملي به بهانه شايعات اخير

باقری: کشاورزي مي کنم اما به تيم ملي برنمي گردم/ برای شایعه سازان متأسفم،رضا زاده هم بخواهد ديگر به عنوان سرمربي نمي مانم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: دیگر سرمربیگری را کنار می گذارم و اگر به اینجا رسیدم و کوروش باقری شدم، به دلیل حمایت رضازاده بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری بامداد دوشنبه دچار ایست قلبی شد. البته خوشبختانه ساعاتی بعد وی به هوش آمد تا اهالی ورزش را از نگرانی خارج کند.
اما حالا یک نگرانی دیگر در خصوص باقری وجود دارد و آن هم شرایط ادامه کار باقری در تیم ملی وزنه برداری است.



باقری: برای شایعه سازان متأسفم، اصرار کنند هم به سرمربيگري تيم وزنه‌برداري برنمی گردم

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: دیگر سر مربیگری را کنار می گذارم و اگر به اینجا رسیدم و شدم کوروش باقری به دلیل حمایت رضازاده بوده است.

کوروش باقری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بعد از بهبودی ورزش را کنار می گذارم و اگر رضازاه هم اصرار کند بر نمی گردم همچنين اگر با رضازاده دست به يقه هم شوم باز هم به وزنه برداري برنمي گردم حتی شده کشاورز می شوم اما دیگر با تيم ملي خداحافظی می کنم.

وی افزود: با توجه به اينه هر چه که دارم از رضازاده دارم و الان که کوروش باقری شدم با حمایت های وي بوده است اما به هر حال دیگر نمی توانم با این شرایط سرمربیگری کنم.

سرمربي تيم ملي وزنه برداري کشورمان همچنین اظهار داشت: برای یک سری افراد واقعاً متاسفم که اخلاق ورزشی ندارند و این رفتارها را از خود نشان دادند و شايعه سازي کردند.

 پورعالی، مدیر روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرده که نگفته است باقری خداحافظی می کند بلکه همه چیز را به نظر پزشک وابسته می داند و شاید کوروش مجبور به خداحافظی شود.




خود باقری هم تصمیم گیری اش در خصوص ادامه فعالیت یا خداحافظی از تیم ملی را وابسته به نظر پزشک می داند. باقری نیز گفته که شاید نتواند به این سبک و سیاق گذشته به کار خود ادامه دهد و بعد از نظر پزشک در این خصوص تصمیم گیری می کند.

به هر حال باید منتظر باشیم تا ببینیم باقری پس از نظر پزشک چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا در ادامه کار نیز وی مرد اول تیم ملی خواهد بود یا خیر.


برچسب ها: وزنه برداری ، پزشک ، باقری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
هموطن
۱۰:۵۴ ۰۳ مهر ۱۳۹۲
سلامتی مقدم بر هرچیزی در زندگی است و آقای کورش باقری به خاطر خانواده اش هم که شده باید از محیط پر استرس مربیگری خداحافظی کند .