سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راز طلاهای گمشده در شیراز فاش شد

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: یک سارق حرفه ای که با زیرکی توانسته بود طلاجات 42 خانه بدون هیچ سرنخی سرقت کند، توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ سیروس حیدری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: در پی ارسال یک پرونده از کلانتری 21 کوی زهرا مبنی بر وقوع سرقت منزل در یکی از محله‌های شهر شیراز، موضوع دستگیری و شناسایی سارق یا سارقان در دستورکار مأموران قرار گرفت.
 
وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود که فردی با مراجعه به کلانتری مدعی شده که منزل مسکونی وی در حالی که خالی از سکنه بوده مورد سرقت واقع شده است و سارق یا سارقان با شکستن قفل‌های درب ورودی مقادیر بسیاری طلاجات شامل انگشتر، سینه‌ریز و دستبند را به سرقت برده‌اند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان فارس تصریح کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی فردی در حالی که قصد فروش مقادیری طلا را در بازار وکیل شیراز داشت، دستگیر شد.
 
حیدری متذکر شد: در تحقیقات صورت گرفته از فرد دستگیر شده وی اعلام کرد که طلاها را خریداری کرده است.
 
وی ادامه داد: با بررسی‌های لازم مشخص شد که این فرد مدتی قبل به اتهام سرقت منزل دستگیر و روانه زندان شده است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان فارس بیان کرد: با هماهنگی مقام قضایی فرد مورد نظر از زندان تحویل و در بازجویی‌های صورت گرفته در پلیس آگاهی 42 سرقت منزل در سطح شهرستان شیراز از وی با همدستی افرادی دیگر کشف شد.
 
حیدری با اشاره به اینکه تمام مالباختگان مورد شناسایی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده با قرار مناسب روانه زندان شده و تلاش برای دستگیری همدستان سارق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیر ، حوادث ، سرقت ، افشا ، حیدری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.