سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ورمزیار:

استقلال توانایی کسب امتیاز در سئول را دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان داشت: تیم استقلال می تواند در زمین حریف 3 امتیاز را کسب کند و با دست پر به خانه باز گردد.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص بازی استقلال مقابل اف. سی سئول گفت: این دیدار برای استقلالی ها جزو حیاتی ترین دیدارهایشان است و استقلال توانایی آن را دارد که در زمین حریف با امتیاز بر گردد.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: نوع مهره چینی قلعه نوعی باید نسبت به دیدار های گذشته اش بهتر باشد و بازیکنان در نیمه دوم بهترین عملکرد را از خودشان انجام دهند تا بتوانند مرکز میدان را از تیم سئول بگیرند.

وی ادامه داد: آبی پوشان باید نهایت تلاش خود را بکنند تا بتوانند با گل و 3 امتیاز به تهران باز گردند تا در بازی که در آزادی انجام می دهند با خیالی آسوده تر کار کنند و استقلال همیشه نشان داده که در بیرون از زمین خود بهترین عملکرد را داشته است.امیدوارم که بتواند به فینال مسابقات راه یابد.

ورمزیار در ارتباط با اعتراضات شدید در خصوص داوری های بازی های لیگ امسال تصریح کرد: وضعیت داوری در ایران سالها به همین گونه است و باید اتفاقات داوری ابتدا کارشناسی شود و بعد از آن پنهاني بررسی شود در غیر این صورت وجه فوتبال ایران در آسیا تخریب می شود و علاقه مندی از فوتبال بین هواداران از بین می رود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نباید این قضایا را ابتدا رسانه ای کرد تا به مقصود خود برسم زیرا شکل فوتبال ایران در آسیا بر هم می خورد./مح

 

 

برچسب ها: ورمزیار ، حریف ، آبی پوشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.