سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون انرژي مجلس مطرح کرد؛

چندگام تا دبير کلي "اوپک"/ زيرساخت ها فراهم است نياز به مديريت صحيح داريم

عضو کميسيون انرژي مجلس با بيان اينکه در صورت افزايش ظرفيت توليد به دبير کلي اوپک نزديک مي شويم، گفت: زيرساخت هاي لازم جهت ارتقاي ظرفيت توليد در کشور فراهم است تنها نياز به يک مديريت صحيح و اتخاذ راهکارهاي عمليات دارو

ابراهيم کارخانه، نماينده مردم همدان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه لازم است با اتخاذ راهکارهاي عملياتي، در کمترين زمان ممکن، توليد نفت را بالا ببريم، افزود: زيرساخت هاي افزايش توليد در کشور فراهم است، منتهي لازم است توانمندي هاي آنها بالفعل شود. زيرا در سال 89 روزانه نزديک به 4 ميليون شبکه نفت در روز توليد مي کرديم، از اين رو مي توان با يک مديريت صحيح و اتخاذ راهکارهاي عملياتي اين مسئله را عملي کرد.

وي با اشاره به انتخاب دبير کل اوپک در آذر ماه سال جاري، تصريح کرد: يکي از فرايندهاي موثر در انتخاب دبير کل، بالا بودن ظرفيت توليد است، از اين رو با افزايش ظرفيت توليد قطعات شاهد ارتقاي قدرت چانه زني در معادلات نفتي جهان بخصوص عرصه اوپک خواهيم بود.

کارخانه به کانديداي مورد نظر ايران جهت دبير کلي اوپک اشاره کرد و گفت: شخص پيشنهاد شده بايد از برجستگي هاي ويژه اي نسبت به رقباي خود همچون داشتن سابقه ي طولاني در عرصه نفت همراه با تجربه مديريت کلان در اين حوزه را با نقاط درخشان داشته باشد.

عضو کميسيون انرژي مجلس با اشاره به جهش 20 ميلياردي توليدات پتروشيمي، اظهار داشت: با توجه به اينکه ظرفيت هاي توليد در ايران مهياست. از اين رو با يک مديريت مجرب و دقيق مي توان اين فرضيه را عملي کرد.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.