سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کفاشیان: امیدوارم با کسب بهترین نتیجه مزد زحماتتان را بگیرید

رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در جمع ملی پوشان نوجوانان بانوان از بازیکنان خواست تا با تمام تلاش خود به مصاف حریفان قدر رفته و بهترین نتیجه را کسب کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال پیش از اعزام ملی پوشان به چین در جمع بازیکنان حاضر شد و گفت: مدتها است که شاهد تمرینات شما در گرمای تابستان و سخت ترین لحظات بوده ام. به همین خاطر از شما می خواهم که با تمام قدرت خود به مصاف حریفان بروید و با اعتماد به نفس بالا بهترین نتیجه را در دو بازی مهم برابر ژاپن و گوام کسب کنید.

وی افزود: به نتیجه بازی فکر نکنید و هدفتان بازی جوانمردانه و به دور از هر خشونت باشد و تمام تلاشتان را به عنوان نماینده ایران در مرحله نهایی رقابتهای قهرمانی آسیا به کار بگیرید و موفق باشید. شما برای اولین بار در این مرحله حضور دارید و تا کنون تیمی نتوانسته به این مرحله صعود کند که این امر نشان از رشد رشته فوتبال در بخش بانوان را می دهد.پس  با اعتماد به نفس بالا و همتتان بهترین عملکرد را از خود به جای گذشته و مزد ماهها تلاشتان را بگیرید.برای شما و کادر فنی در دیدارهای سخت پیش رو آروزی موفقیت دارم./زر
برچسب ها: کفاشیان ، فوتبال ، بانوان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.