سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير کل اسبق بورس تهران/

"سرمايه گذاري" در بازار سرمايه نيازمند نگاه طولاني مدت

نگاه سرمايه گذاران در بازار سرمايه بايد بلند مدت باشد تا سرمايه گذاران براساس نگرش خود سرمايه گذاري كنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عبده تبريزي دبير کل اسبق بورس تهران  و مشاور مالي وزير راه و شهرسازي پانزدهمین نشست صبحانه کاری بازار سرمایه که با محوریت بررسی راهکارهای توسعه تأمین مالی از طریق بازار سرمایه برگزار شد، گفت: برنامه هاي اقتصادي  دولت سياست انقباضي نيست دولت می‌تواند به سرعت از رشد نقدینگی به وجود آمده جلوگیری کند. و انچه که امروز در حوزه مسکن اتفاق افتاده رکود نيست و اين امر عقلانيت است.

وي ادامه داد: در بورس نيز وضعيت همين طور است ما به عنوان فعالان بازار سرمايه زمانيکه شاخص بيش از انتظار رشد مي کند دچار نگراني مي شوم.

مشاور مالي وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: هدف از این جلسات نقش‌آفرینی بیشتر بازار سرمایه در حوزه تأمین مالی است.

وی افزود: بازار سرمایه به عنوان بخش بزرگی از اقتصاد کشور در حوزه تأمین مالی باید در روند تصویب قوانین و بودجه‌های سنواتی به دولت کمک کند.

وی افزود: بازار سرمایه، بازار شرکتهای بزرگ است و به اعتبار شرکتها تأمین مالی می‌کند بايدهر نوع سرمایه‌گذاری در کشور با نگاه‌های بلندمدت مثبت ارزیابی شود.

وی ادامه داد: صنایع هم باید درباره سیاست تقسیم سود خود چاره‌اندیشی کند و یکی از ایرادات شرکت‌ها به ترسیم سود بالای آنان است و در این زمینه تأمین سرمایه‌ها باید به کمک صنایع برود.

دبير كل اسبق بورس تصريح كرد:سرمايه در گردش از چالش هاي مهم بازار است بازار سرمايه ي امروز به مرحله ي ورود مستقيم در تامين مالي شركت ها رسيده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بورس ، سهام ، سرمایه گذاری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.