سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه /

کاهش 64 درصدی روزهای غبارآلود استان کرمانشاه

کارشناس مسئول ایستگاه های سنجش آلودگی هوای محیط زیست استان کرمانشاه، از کاهش 64 درصدی روزهای غبار آلود استان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در شش ماهه اول امسال هوای کرمانشاه از نظر وجود ذرات معلق،یازده روز غیر استاندارد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سعید دزفولی نژادگفت :تا پایان شهریور ماه در مجموعیازده روز هوای غیر استاندارد داشتیم که از این تعداد 9 روز وضعیت هشدار و دو روز وضعیت بحران بوده است.

وی با بیان اینکه بیشتر روزهای غبار آلود شش ماهه اول امسال در خرداد ماه بوده است، تصریح کرد: در فروردین یک روز هشدار، در اردیبهشت یک روز هشدار، در خرداد چهار روز هشدار و دو روز بحران، و در تیر، مرداد و شهریور ماه هر کدام یک روز وضعیت هشدار داشته ایم.

مشاور فنی و اجرایی مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه در خصوص وضعیت غبارآلودگی هوای استان در شش ماههسال گذشته هم خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال گذشته هوای کرمانشاه از نظر ذرات معلق 31 روز در وضعیت غیر استاندارد بود.

دزفولی نژاد یادآوری کرد: در شش ماهه اول سال 91، یک روز وضعیت بحران، یک روز اضطرار و 29 روز نیز هشدا را تجریه کردیم.

وی ادامه داد: در فروردین ماه سال 91 هیچ روز غبار آلودی نداشتیم، اما در اردیبهشت پنج روز هشدار و دو روز بحران، در خرداد هشت روز هشدار، یک روز اضطرار و یک روز بحران، در تیر ماه 9 روز هشدار، در مرداد پنج روز هشدار و در شهریور سال گذشته همدو روز وضعیت هشدار داشته ایم./س

برچسب ها: کرمانشاه ، درصد ، غبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.