سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرمگاه: غیرت و تکنیک ناب ایرانی استقلال را برنده میدان می کند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: شرایط برای استقلال سخت است ولی اگر طبق برنامه ریزی های امیر قلعه نوعی عمل کند، حتما به نتیجه مطلوب می رسد.

محمد خرمگاه پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی استقلال و نماینده کره جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه استقلال در بازی مقابل نماینده تایلند چه در بازی رفت و چه برگشت برد خیلی خوبی بدست آورد. تیم استقلال شرایط نسبتا خوبی پیدا کرد ولی بازهم مشکلات برسر راه تیم استقلال وجود دارد، به دلیل بازی رفت و برگشت است و 6 نفر از بازیکنان استقلال هم یک اخطاره هستند و همین دلیل ها باعث شده است که شرایط برای استقلال کمی سخت تر و دست بسته بازی کنند و بازیکنان از نظر روحی و روانی تحت فشار باشند.

وی در ادامه گفت: نبودن خسرو حیدری در استقلال شرایط را اذیت کننده کرده است ولی به نظر من استقلال با تاکتیک هایی که امیر قلعه نوعی همیشه برای تیمش برنامه ریزی می کند که نبودن خسرو حیدری خیلی به تیم آسیب نرساند و شرایط خسرو طوری رقم خورده است که در بازی رفت با نماینده کره جنوبی نباشد، ولی امیدوارم که در بازی برگشت حضور داشته باشد، چون در تهران حیدری دیگر خستگی هایی که داشته رفع شده و استراحت کامل کرده است و بهتر می تواند به تیم استقلال کمک کند و هم اینکه با خیال آسوده بازی برگشت را انجام دهد.

استقلال در کره جنوبی اگر طبق برنامه ریزی های امیر قلعه نوعی عمل کند. پیش بنی من برد تیم استقلال است و امیدوارم که استقلال شرایط را طوری رقم بزند که در بازی برگشت تهران و پیش چشم هواداران خود بازی را به نفع خود به پایان برساند و فینالیست جام باشگاه های آسیا شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بازی با کره جنوبی کمی دلهره و هراس داریم و با تیم های عربی همیشه خوب و راحتتر بازی می کردیم.

درست است که الان بازی کردن سخت شده است، ولی باید قبول کنیم که اگر مقابل تیم های کره جنوبی و ژاپن روبرو شوم باید دست و پنجه نرم کنیم، چون تیم های شرق آسیا جزئی از آسیا هستند و فوتبال این تیم ها به دلیل سرعتی بازی کردن کمی سخت است و در فوتبال کمی از ما جلوتر هستند، ولی نماینده ایران هم باهوش و ذکات و غیرت و تکنیک ناب ایرانی و دوندگی بیشتر به لطف خدا می توانند در مقابل نماینده کره جنوبی بهترین نتیجه را کسب کنند و برنده میدان مسابقه و شرق آسیا شوند./آق
برچسب ها: خرمگاه ، استقلال ، کره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.