سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جراره در نطق ميان دستور؛

ما از تغيير نگاه مثبت و نرمش غرب در قبال جمهوري اسلامي ايران استقبال مي‌كنيم

عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس گفت: ما از هرگونه تغيير نگاه مثبت و نرمش غرب در قبال جمهوري اسلامي ايران استقبال مي‌كنيم و اميدواريم رفتار خود را در مقابل ايران و همه كشورهاي آزاده و مظلوم دنيا اصلاح نمايند و زمينه آرامش و احترام به حقوق كشورهاي دنيا را فراهم كنند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، ابوالقاسم جراره نماينده بندرعباس، حاجي آباد، قشم و خمير در جلسه علني امروز سه‌شنبه در نطق ميان دستور خود گفت: گرامي مي‌داريم هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره شهدا را كه به فرمان امام لبيك گفته و براي دفاع از ارزش‌هاي انقلاب جانفشاني كردند و خود را جاودانه و انقلاب را بيمه كردند.  
 
وي با اشاره به آغاز سال تحصيلي جديد تصريح كرد: ضمن آرزوي موفقيت براي همه فعالين علمي كشور كه براي اعتدال فرهنگي ايران اسلامي تلاش مي‌كنند رشادت و ايستادگي در مقابل استعمار و پافشاري بر ارزش‌ها و اصول اسلامي و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي اكنون جمهوري اسلامي ايران را به الگوي كشورهاي جهان تبديل كرده است و چشم اميد همه كشورهاي مظلوم به ماست.  
 
جراره ادامه داد: نرمش قهرمانانه به معناي انفعال و كوتاه آمدن در مقابل خواسته‌هاي دشمن نيست زيرا ما سابقه‌اي كوتاه مدت در مقابل آن‌ها را داريم كه نتيجه آن زياده خواهي بيشتر دشمنان بوده است.
 
عضو كميسيون صنايع و معادن مجلس اظهار داشت: نرمش قهرمانانه بايد به عنوان اميد براي نظام و همه مظلومان عالم باشد و ما را به اهداف عاليه و مقدس نظام در دنيا نزديك نمايد نبايد به بهانه تعامل از اصول انقلاب عقب نشيني كرد همه ما تا پايان جان از اصول و ارزش‌هاي مسلم انقلاب دفاع مي‌كنيم.  
 
وي با ذكر اين مطلب كه نبايد فراموش كرد استكبار در ساير كشورهاي جهان اسلامي چگونه عمل كرده و مي‌كند گفت: نقش غرب در ايجاد جنگ و تفرقه به خوبي نمايان است البته ما از هرگونه تغيير نگاه مثبت و نرمش غرب در قبال جمهوري اسلامي ايران استقبال مي‌كنيم و اميدواريم رفتار خود را در مقابل ايران و همه كشورهاي آزاده و مظلوم دنيا اصلاح نمايند و زمينه آرامش و احترام به حقوق كشورهاي دنيا را فراهم كنند.  
 
نماينده بندرعباس، حاجي آباد، قشم و خمير در بيان مشكلات حوزه انتخابيه خود گفت: مشكل اصلي عدم بهره گيري مردم منطقه از موارد و فرصت‌هاي اقتصادي، صنعتي و شغلي است سهم جوانان هرمزگان از اشتغال در صنايع بندرعباس بسيار ناچيز است و مردم از صنايع خصوصي سازي شده منفعت نمي‌برند.  
 
وي ادامه داد: بسياري از صنايع راهبردي هم چون نفت، گاز، فولاد و.... ظرفيت آن را دارند كه به عنوان يك زنجيره توليد استراتژيك مورد استفاده ملي و منطقي قرار گيرند كه متاسفانه فقدان يك نگاه آمايشي موجب عدم بهره گيري از ظرفيت اين صنايع و ضررده بودن بسياري از آن‌ها شده است.  
 
جراره بيان كرد: مشكلات مالكيت زمين مردم قشم با مناطق آزاد علي رغم تذكرات مكرر هنوز حل نشده هم چنين عدم توجه به منطقه آزاد براي حفظ منابع زيست محيطي جزاير قشم و هم چنين پارك قشم موجبات نگراني را فراهم گرديده است.  
 
نماينده بندرعباس در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم با تغيير مديريتي كه حاصل شده شاهد توجه بيشتر به اين منطقه باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کمیسیون ، صنایع ، معادن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.