سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز/

نامه جمعي از فعالان سياسي فارس به رييس جمهور

جمعي از فعالان سياسي و مديران ادوار مختلف در فارس در نامه اي به دكتر حسن روحاني از رييس جمهوري اسلامي خواسته اند براي تعيين استاندار فارس شخصيتي برخوردار از تجارب مديريتي بالا، توان اجرايي ممتاز، نگرش هاي بلند فكري و فرهنگي و به ويژه توسعه اي و همسو با گرايش سياسي دولت جديد انتخاب شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، در بخشي از اين نامه آمده است :با اغتنام فرصت و ضمن آرزوي حضور موفق جنابعالي در مجمع عمومي سازمان ملل متحد و اميد تحقق آرزوهاي بلندمدت شريف ايران در سايه تدابير كارساز حضرتعالي، شايسته مي دانيم در آستانه انتخاب استاندار جديد استان فارس يادآوري نماييم كه مردم شريف استان بزرگ فارس در عرصه يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيش از يك ميليون و 300 هزار راي يكي از بالاترين آرا ممكن را به جنابعالي به عنوان مظهر عقلانيت و اعتدال و باور به مردم سالاري اختصاص دادند.
با این حال حداقل انتظار اين است كه در انتخاب نماينده عالي دولت در استان فارس شخصيتي برگزيده شود كه بتواند ويژگي هاي بارز دولت و شخص شما را نمايندگي و با آرا ۲۴ خرداد۹۲ نسبتي مستقيم و متناسب داشته و بينش و منش وي معرف مشي دولت جديد باشد.
بدون ترديد در ميان شخصيت هاي سياسي و اجرايي فارس افراد مناسبي براي اين منظور وجود دارند كه برخي از آنها توسط همكارانتان به جناب عالي و وزارت كشور معرفي شده اند كه اميد است در مسير انتخاب استاندار مورد توجه و مشورت قرار گيرند.
اين نامه مي افزايد : اينك انتظار داريم دولت محترم و وزارت كشور با توجه به بي مهري كه به مردم استان فارس در زمينه حضور شخصيت هاي ارزشمند استان در انتخاب اعضا كابينه و مديران ارشد كشور صورت پذيرفته با انتخاب استانداري بومي حداقل بخشي از اين كاستي جبران شود تا فعالان سياسي و اجتماعي فارس نيز كه مشوق و دعوت كننده مردم به حضور در انتخابات و راي قاطع به جنابعالي بوده اند بيش از اين شرمنده نشوند.
بديهي است انتخاب حق جنابعالي و مديران شما است و اين عريضه به محضر حضرتعالي پاسخي به درخواست هاي مكرر و فراوان راي دهندگاني است كه انتظار دارند تا مدافع حقوق آنان باشيم.
گزينش شخصيتي برخوردار از تجارب مديريتي بالا، توان اجرايي ممتاز، نگرش هاي بلند فكري و فرهنگي و به ويژه توسعه اي و همسو با گرايش سياسي دولت جديد پاسخ مناسب و احترام به راي و نظر مردم و وفاي به عهد رياست جمهوري در بيعتي است كه با شما صورت پذيرفته است.
بيش از ۴۰ نفر از نمايندگان ادوار مجلس شوراي اسلامي ، استانداران سابق فارس ، مديران سابق ارشد كشوري ، فعالان سياسي و اجتماعي و استادان دانشگاه اين نامه را امضا كرده اند./س

برچسب ها: نامه ، رییس ، جمهور ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.