سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

افتتاح اولین اقامتگاه گردشگری روستایی در لرستان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان از افتتاح اولین اقامتگاه گردشگری روستایی در مرکز این استان خبر داد.

سید قاسم قربانی در گفتگو با خبرنگار با شگاه خبرنگاران مركز لرستان اظهار داشت: همزمان با هفته گردشگری در استان لرستان اولین اقامتگاه روستایی و اکوکمپ در مرکز استان لرستان افتتاح می شود.

وی با اشاره به اعتبار صرف شده برای احداث این اقامتگاه روستایی در خرم آباد، تصریح کرد: در مجموع یک میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد این اقامتگاه هزینه شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان همچنین افتتاح رصد خانه "کاسین" در محل پروژه گردشگری بام خرم آباد را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در هفته گردشگری عنوان کرد و گفت: برای ایجاد این رصدخانه نیز بیش از دو میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

قربانی بازدید رایگان عموم مردم از مجموعه های فرهنگی، تاریخی و موزه های لرستان، نواخته شدن زنگ ملی گردشگری در مدارس لرستان، بازدید تشکلهای مردم نهاد از قلعه فلک الافلاک و ... را از دیگر برنامه های پیش بینی شده طی این هفته عنوان کرد.

وی با اشاره به انجام کارهای تبلیغاتی، نصب بنر در شهرهای لرستان، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، بازدید از روستای هدف گردشگری بیشه و پاکسازی آن، اجرای موسیقی محلی با حضور گروههای موسیقی، برگزاری مراسم شب فرهنگی لرستان در کاخ موزه سعدآباد و برپایی نمایشگاههای صنایع دستی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته گردشگری در لرستان است/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.