سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

ایستگاه کتاب و کتابخوانی در بیمارستان شهید بهشتی کاشان گشایش یافت

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان از برپایی ایستگاه کتاب و کتابخوانی در محل درمانگاه بیمارستان شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، حجت الاسلام علیرضا شاه فضل با اشاره به وجود 700 جلد کتاب با موضوعات مختلف علمی، مذهبی، اجتماعی، پزشکی و کمک های اولیه گفت: این ایستگاه به صورت ویترین و همیشگی برپا شده است و روزانه به ترتیب موضوع تغذیه می شود.

وی افزود: ‌ایجاد چنین ایستگاه هایی با توجه به نیاز کنونی جامعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مردم به خصوص در مراکز بهداشتی و درمانی لازم و ضروری است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، با اشاره به نیاز فرهنگی و معنوی در بیمارستان ها و دیگر مراکز بهداشتی درمانی، برپایی چنین ایستگاه هایی را راهکار مناسب برای پر کردن اوقات فراغت بیماران و همراهانشان عنوان کرد.

وی، ارتقاء سطح علمی افراد در این مراکز با استفاده از کتاب های پزشکی و مذهبی مناسب را از مزایای ایجاد ایستگاه های کتاب و کتابخوانی برشمرد.

حجت الاسلام شاه فضل تصریح کرد: مراجعه کنندگان می توانند پس از انتخاب کتاب مورد علاقه خود و مطالعه آن، کتاب را دوباره به ایستگاه برگردانند.

گفتنی است این ایستگاه به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه و روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی کاشان برپا شده است./ز

برچسب ها: اصفهان ، ایستگاه ، کتاب ، کاشان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.